فراخوان شرکت در دوسالانه ونیز 2019


موضوع نمایشگاه دوسالانه ونیز در سال 2019 "ممکن است در دوره جذاب و جالب زندگی کنید؟" است. نمایشگاه این دوره توسط Ralph Rugoff کیوریتوری خواهد شد و از 11 می تا 24 نوامبر سال 2019 برگزار میشود.
به گزارش گالری آنلاین، ریاست دوسالانه ونیز Paolo Baratta و کیوریتور پنجاه و هشتمین دوره این نمایشگاه Ralph Rugoff برای آغاز راه اندازی این رویداد در Ca’ Giustinian در یک کنفرانس خبری شرکت کردند.
در توضیح عنوان نمایشگاه بیان شده است، این جمله برگرفته از یک دعای باستانی چینی است که در مواقع نااطمینانی، بحران و آشفتگی میخواندند و به جهت دوران مشابهی که اکنون تمام جهان با آن درگیر هستند، این مغهوم برای نمایشگاه انتخاب شده است.
در کنفرانس خبری Ralph Rugoff گفت:
" پنجاه و هشتمین نمایشگاه بین المللی ونیز موضوعی به تنهایی نخواهد داشت، اما یک رویکرد کلی برای ایجاد اثر هنری و ایجاد دیدگاه عملکرد اجتماعی هنر به عنوان درک لذت و تفکر انتقادی را برجسته خواهد کرد."
با توجه به اینکه آثار این نمایشگاه تنها به صورت کیوریتوری انتخاب میشوند، علاقه مندان میتوانند فرم درخواست را تکمیل و اطلاعات خود را ارسال نمایند تا در صورت تایید کیوریتور برنامه با آنها هماهنگی لازم انجام شود.
به نقل از سایت دو سالانه ونیز این فرم درخواست صرفا به جهت نظم دادن به درخواست های هنرمندانی است که به صورت آزاد متقاضی شرکت در این رویداد هستند.

مهلت ارسال درخواست: 15 سپتامبر 2018 (24 شهریور 97)
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi