فراخوان فستیوال هنرهای تجسمی NordArt 2019


فستیوال هنرهای تجسمی NordArt 2019 به عنوان یکی از بزرگترین رویداد های هنری و بین المللی در اروپا فراخوان سال 2019 خود را اعلام کرده است.
به گزارش گالری آنلاین، NordArt به عنوان یک انجمن بین المللی برای آموزش و تبادلات فرهنگی، خود را متعهد به افزایش تفاهم متقابل از طریق زبان هنر کرده است. هر ساله یک هنرمند جایزه NordArt را به ارزش 10،000 یورو دریافت میکند. نمایشگاه 2019 در تاریخ 1 ژوئن - 6 اکتبر 2019 برنامه ریزی شده است.
نمایشگاه سالانه پیش از سمپوزیوم NordArt بین المللی برگزار می شود. تقریبا 10 هنرمند برای شرکت در این سمپوزیوم دعوت شده و کارهای بزرگ (مجسمه سازی، نصب، نقاشی) را برای NordArt کنونی ایجاد می کنند.
نمایشگاه سالانه هنر NordArt از سال 1999 با حدود 200 هنرمند انتخاب شده از سراسر جهان در حال برگزاری است. این یکی از بزرگترین نمایشگاه های هنر معاصر در اروپا است.
سال گذشته، بیش از 3000 هنرمند از 105 کشور برای نمایشگاه درخواست کردند.
علاقه مندان جهت شرکت در این رویداد فرم آنلاین درخواست تکمیل و ارسال نمایند.
در فرم آنلاین مشخصات فردی، رزومه، اطلاعات تماس و آدرس وب سایت شخصی هنرمند درخواست شده است.

گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام عکاسی از آثار و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.
علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: 30 نوامبر 2018 (9 آذر 97)
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi