فراخوان جایزه Ninja Design سال 2019


در جایزه Ninja Design از شرکت کنندگان درخواست می شود که ایده هایی را با موضوع نینجادر راستای ساخت سومین نماد مشهور شهر Ureshino ژاپن مطرح کرده و توسعه دهند.

به گزارش گالری آنلاین، شهر Ureshino که در استان Saga در جنوب ژاپن قرار گرفته است، به خاطر دو نماد مشهور ژاپنی شهرت یافته است: کشتزارهای چای سبز و چشمه های آبگرم طبیعی.

شهر Ureshino همچنین می خواهد به شهری تبدیل شود که استعدادهای خلاق را در خود جمع می کند و به همین دلیل تصمیم گرفته است که میزبان مسابقه ای باشد که بر نماد سوم و بسیار مشهور ژاپن متمرکز است: نینجاها!

برگزار کننده منتظر پروژه هایی متنوعی از طرحهای گرافیکی تا طرح های لوازم منزل شامل اشیاء، لوازم التحریر، مد، معماری های کوچک و ... است.

محدودیتی برای تعداد ورودی ها به ازای هر شخص وجود ندارد. اگر می خواهید با بیش از یک پروژه وارد مسابقه شوید، لطفا هر کدام را جداگانه ارسال کنید. عکس ها و متن ها باید دارای فرمت دیجیتال باشند. امکان قبول پروژه هایی که به شکل فیزیکی ارسال شوند، وجود ندارد.

پروژه با هر نرم افزاری که تولید شده باشد، باید با فرمت JPEG (JPG) یا GIF با رزولوشن پایین ارسال شود.
امکان آپلود حداکثر 8 تصویر وجود دارد (تصاویر تکی یا ترکیبی).

تمام فایل های تصویری دیجیتال باید شرایط زیر را رعایت کنند:
- حجم فایل از 500 کیلوبایت بیشتر نباشد (نسخه با رزولوشن پایین از پروژه اصلی)
- عرض تصویر دقیقا 818 پیکسل / 72 دی پی آی باشد.
- حالت رنگ RGB باشد
- آپلود ویدئو اجباری نیست
امکان آپلود داوطلبانه حداکثر دو فایل ویدئویی با فرمت Vimeo یا Youtube وجود دارد. در این صورت، لینک هر یک از ویدئوها باید در قسمت مناسب در فرم ارسال قرار داده شود.

مهلت ارسال آثار: 31 ژانویه 2019 (11 بهمن 97)


کسب اطلاعات و مطالعه قوانین مسابقه

ثبت نام و ارسال آثار

logo-samandehi