فراخوان بیستمین جشنواره جوان خوارزمی


به اطلاع علاقه‌مندان به شركت در بیستمین جشنواره جوان خوارزمی می‌رساند كه ثبت‌نام و ارائه طرح در این دوره از روز چهارشنبه 29 فروردین ماه 1397 آغاز شده است.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره، طرح‌های قابل پذیرش می‌بایست در شانزده گروه تخصصی شامل فناوری‌های شیمیایی، مكانیك، برق و كامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، كشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو و زیست فناوری و علوم پایه پزشكی، محیط زیست، فناوری‌نانو، هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات و مكاترونیك و پنج محور پژوهشی و فناوری شامل طرح‌ها و پژوهش‌های بنیادی، طرح‌ها و پژوهش‌های كاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، اختراع و نوآوری به جشنواره جوان خوارزمی ارائه گردد.

متقاضیان شرکت در بیستمین جشنواره جوان خوارزمی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره خوارزمی و پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره جوان خوارزمی در قسمت سامانه‌ جامع جشنواره‌های خوارزمی نسبت به ثبت‌نام و ارائه مشخصات فردی اقدام نموده و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را دریافت نمایند. ضروری است قبل از شروع فرآیند ثبت نام، فایل راهنمای مربوط به ثبت نام را مطالعه فرمائید.

مهلت ثبت نام الکترونیکی و ارسال طرح به دبیرخانه: تا پایان تیرماه 1397

logo-samandehi