فراخوان کمک هزینه رزیدنسی برای هنرمندان در سوئد


مرکز Art Inside Out برنامه رزیدسی با موضوع Self-care then and now را در مرکز Varberg سوئد برای هنرمندان تمام حوزه های هنرهای تجسمی و هنر جدید با پوشش تمام هزینه های سفر، پرداخت حقوق و هزینه های تولید پروژه برگزار میکند.

به گزارش گالری آنلاین، چگونگی ادراک مراقبت از خود و اینکه سلامت و رفاه از ایجاد استراحتگاه تا امروز تا چه حد در حال تکامل است؟ معنای دیدگاه های فرهنگی، روحی-اجتماعی و اجتماعی-اقتصادی برای مراقبت از خود چیست؟ پرسش هایی است که در این رویداد مطرح میشود.

هدف این برنامه فعال سازی میراث سواد بهداشتی است که متصل به مکان های فرهنگی مختلف، داستان های زندگی، اشیاء و مواد است، و همچنین فرصتی برای بازتاب آنچیزی است که در مورد راه های آن در تاریخ نوشته شده است.

مرکز Art Inside Out یک برنامه هشت هفته ای برای سه هنرمند در طول سال 2019 ارائه می دهد که برنامه زیر در آن قرار دارد:

29 آوریل - 12 می (تحقیق)، 12 تا 9 ژوئن (تولید)، 26 آگوست - 8 سپتامبر (ارائه).

هر هنرمند کمک هزینه 88000 SEK برای اقامت هشت هفته ای و بودجه تولیدی 20،000 SEK دریافت می کند.

Art Inside Out تمام هزینه های سفر را پوشش می دهد و به هنرمند انتخاب شده امکانات و فضای کاری ارائه می دهد.

در پایان اقامت، ارائه عمومی از فرآیندهای هنری در محل شهرداری وبرگر و همچنین مکان های دیگر در منطقه Halland و سوئد ارائه خواهد شد.

جلسات عمومی مختلف در طول دوره اقامت برگزار میشود.

نتایج داوری در ماه مارس 2019 اعلام خواهد شد. کسانی که برای اقامت انتخاب شده اند پس از آن اطلاعات عملی بیشتری دریافت خواهند کرد.

متخصصین هنری در طول دوره اقامت دائمی حضور خواهد داشت تا هنرمندان را در فرایندهای خلاقانه خود حمایت کند. هنرمندان فرصت دارند تا به طور مستقل و یا با هم کار کنند.

مدارک لازم: آدرس وب سایت شخصی هنرمند، آدرس ایمیل، رزومه، اطلاعات تماس، انگیزه نامه(300 کلمه)، پروپزال (300 کلمه)، توصیه نامه.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، عکاسی از آثار و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.

مهلت ثبت نام: 15 ژانویه 2019 (25 دی 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi