آزمون‌های جامع و ادواری ٢٨ دی‌ماه برگزار می‌شود


اولین آزمون جامع و بیست و هفتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ وهنرسال تحصیلی ٩٨-٩٧ روز جمعه ٢٨ دی‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله یاری مدیرکل این دفتر اعلام کرد: اولین آزمون جامع و بیست و هفتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ وهنرسال تحصیلی ٩٨-٩٧، به صورت سراسری و هم زمان در ٧٠ حوزه آزمون جامع و ٣٢ حوزه آزمون ادواری، روز جمعه بیست و هشتم دی ماه ٩٧ برگزار خواهد شد.

اله یاری سپس افزود: اولین آزمون جامع در ٢٥ رشته نظام جدید و ٢٦ رشته نظام قدیم با مجموع ١٩٩٤٠ نفر شرکت کننده در دو بخش عملی و نظری برگزار خواهد شد، که از این تعداد ٥٨٨٠ نفر زن و ١٤٠٦٠ نفر مرد هستند و بیشترین تعداد شرکت کننده در آزمون جامع با ٢٧٦٨ نفر در استان البرز می باشد.

وی در خصوص آزمون ادواری گفت: بیست و هفتمین آزمون ادواری در ٢٠ رشته نظام جدید و ٢٥ رشته نظام قدیم در دو بخش عملی ونظری، با تعداد ٢١٥١ نفر شرکت کننده است و از این تعداد ١٠٥٩ نفر زن، ١٠٩٢ نفر مرد هستند که بیشترین تعداد شرکت کننده آزمون ادواری هم مربوط به استان البرز می باشد.

مدیرکل دفتر آموزش در ادامه با اشاره به اعلام نتایج آزمون ها گفت:نتایج این آزمون ١٥ روز پس از پایان آزمون های جامع و ادواری در سامانه آزمون هنر به نشانی www.azmoonehonar.ir به صورت همزمان اعلام خواهد شد و گواهینامه های الکترونیکی شرکت کنندگانی که موفق به اخذ نمرات قبولی در هر دو بخش آزمون عملی و نظری می شوند از پانزدهم بهمن ماه در سامانه قابل رویت و بهره برداری خواهند بود.

logo-samandehi