آزمون جامع و ادواری فرهنگ و هنر برگزار شد



اولین آزمون جامع و بیست وهفتمین آزمون ادواری بخش فرهنگ و هنر جمعه ٢٨ دی ماه برگزارشد.

سوالات و کلید پاسخنامه های اولین آزمون جامع و بیست و هفتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی همزمان با اتمام آزمون ها در سامانه آزمون در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله یاری مدیرکل این دفتر اعلام کرد: آزمون کتبی جامع و ادواری استانداردهای مهارتی فرهنگ و هنر، روز جمعه بیست و هشتم دی ٩٧ ماه به صورت سراسری و همزمان در کلیه مراکز استان ها برگزار شد.

اله یاری در خصوص تعداد حوزه های این آزمون ها افزود: آزمون جامع در ٧٠ حوزه با ٥١ رشته و آزمون ادواری در ٣٢ حوزه با ٤٥ رشته مهارتی برگزار شده است و همچنین آزمون عملی نیز با توجه به برنامه ریزی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها برگزار می شود.

مدیرکل دفتر آموزش در ادامه با اشاره به اعلام نتایج آزمون ها گفت: نتایج این آزمون ١٥ روز پس از پایان آزمون های جامع وادواری در سامانه آزمون هنر به نشانی www.azmoonehonar.ir به صورت همزمان اعلام خواهد شد و گواهینامه های الکترونیکی شرکت کنندگانی که موفق به اخذ نمرات قبولی در هر دو بخش آزمون عملی و نظری می شوند از پانزدهم بهمن ماه در سامانه فوق قابل رویت و بهره برداری خواهند بود.

logo-samandehi