چهارمین ” شبی با موزه” همراه با برنامه های ویژه نوروزی در موزه ملی ایران برگزار می شود

موزه ملی ایران به رسم سال های اخیر خود در ایام نوروز، برای چهارمین سال متوالی برنامه “شبی با موزه” را همراه با ویژه برنامه های نوروزی در روز چهارشنبه هفتم فروردین از ساعت ۱۹ تا ۲۳ برگزار خواهد کرد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موزه ملی ایران، جبرییل نوکنده مدیر موزه ملی ایران ضمن اعلام این خبر از تمامی شهروندان و مسافران نوروزی شهر تهران دعوت کرد در مراسم شبی با موزه ملی ایران شرکت نمایند. وی گفت: نوروز و تعطیلات فرصت مناسبی است تا ضمن پاسداشت این آیین باستانی از ظرفیت گردشگری شبانه شهر تهران بهره گرفته و زمینه ایجاد پیوند بیشتر میان بازدیدکنندگان با موزه ها به عنوان مقاصد مهم گردشگری را ایجاد نماییم .

مدیر موزه ملی ایران در ادامه افزود: در این مراسم کلیه مهمانان ضمن بازدید رایگان از موزه درصورت تمایل می توانند در تورهای موضوعی شرکت کرده و از راهنمایی ها و ارائه توضیحات کارشناسان در بخش های مجزا برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: بازدید از نمایشگاه های “باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس” ، ” گزیده چهاردهه کشفیات باستان شناسی ایران” و “میراث باستان شناسی تهران در موزه ملی ایران”، اجرای موسیقی اقوام ایرانی با هدف ایجاد محیطی شاد و بیادماندنی از جمله برنامه های شبی با موزه ملی ایر ان خواهد بود.

دکتر جبرئیل نوکنده گفت: این برنامه با مشارکت اداره کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران، مدیریت گردشگری منطقه ۱۲ شهرداری تهران ، در موزه ملی ایران برگزار خواهد شد.

logo-samandehi