هوفر حقیقی: جایزه ویستا به هنر معاصر اهمیت می‌دهد

هوفر حقیقی می‌گوید جایزه ویستا به هنر معاصر اهمیت می‌دهد هنری که قابل دیدن نیست و هنری است که باید درباره آن بیندیشیم.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایران آرت، هوفر حقیقی از برگزیدگان راه یافته به مرحله نهایی سومین دوره جایزه ویستا است که این روزها اثرش در نمایشگاه "خط سوم" در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

او درباره ایده اثرش گفت: عنوان اثر «در غیاب شهر» است که من در این اثر شهر را در غیاب بصری و حضوری آنچه که در ذهن ما وجود دارد به تصویر کشیده‌ام. در این اثر به دنبال شبیه‌سازی طبیعت در شهر و شبیه سازی شهر در طبیعت هستم.

حقیقی در ادامه بیان کرد: سعی کردم از عکس‌های قدیمی که کارکرد هنری ندارند استفاده کنم یعنی حس و حال آن عکس‌های قدیمی را بیرون بکشم و پایشان را به هنر باز کنم.

وی درباره جایزه ویستا تاکید کرد: رویدادهایی مانند ویستا که به هنر معاصر بپردازند خیلی کم برگزار می‌شود و به نظر من ویستا خیلی پیشرفت کرده است و مخاطبان زیادی دارد.

این هنرمند در پایان گفت: ویستا به هنر معاصر اهمیت می دهد هنری که ارجحیتش هنر بصری نیست و هنری است که باید درباره آن بیندیشیم. هنرمندان با ویستا ارتباط برقرار کرده‌اند زیرا براساس نظریه هنرمندان پیش می‌رود و مهم‌ترین موضوع این است که محدودیت ندارد.

نمایشگاه "خط سوم" تا چهارم بهمن ماه در گالری ویستا دایر است و آیین تجلیل از برگزیده سومین جایزه هنری ویستا عصر جمعه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد جلیل شهناز برپا می‌شود.

logo-samandehi