سمیرا رحبانی: جایزه ویستا راه را برای هنرمندان باز کرده است

سمیرا رحبانی می گوید رویداد هنری ویستا راه را برای هنرمندان باز کرده است و فضای خوبی را در اختیار هنرمندان قرار داده است.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایران آرت، سمیرا رحبانی یکی از برگزیدگان راه یافته به مرحله نهایی سومین جایزه ویستا که این روزها اثرش در نمایشگاه "خط سوم" به تماشاست.

او درباره ایده این اثر گفت: عنوان اثرم «هزار و یک شب» است. همه ما هر روز که بلند می‌شویم فکر حل مسائل و مشکلات هستیم. خود من گاهی توانایی حل این مشکلات را ندارم به همین دلیل یاد شهرزاد افتادم که هزار و یک شب قصه گفت و زن‌های دیگر که مشکلات‌شان را با راه‌های مختلف حل می‌کنند.

رحبانی در ادامه بیان کرد: به همین دلیل سراغ بافتن رفتم و متوجه شدم با هر گرهی که می زدم به حل مشکلات نزدیک می شدم. گرفتاری‌ها را بهتر می‌دیدم و این پروژه و ایده شکل گرفت که از سال ۱۳۹۶ تا الان در حال بافتن گره‌ها هستم.

وی درباره برگزاری جایزه ویستا تاکید کرد: به نظرم هر رویداد مستقلی خوب است و باید به این نوع فعالیت‌ها اهمیت داده شود. رویداد هنری ویستا راه را برای هنرمندان باز کرده است و فضای خوبی را در اختیار هنرمندان قرار داده است.

این هنرمند در پایان گفت: ویژگی مهم ویستا این است که محدودیت ندارد و هنرمند به راحتی می‌تواند فعالیت کند. همچنین چون ویستا حمایت مالی هم می‌کند برای هنرمندان خوب است زیرا هنرمند می تواند امیدوار باشد و ایده‌های خود را به راحتی ارائه دهد.

نمایشگاه "خط سوم" تا چهارم بهمن ماه در گالری ویستا دایر است و آیین تجلیل از برگزیده سومین جایزه هنری ویستا عصر جمعه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد جلیل شهناز برپا می‌شود.

logo-samandehi