سکونت «حیوانات زباله» ای غول پیکر در یک متل متروکه


«زباله های وحشی وحشی» چیدمانی از bordalo با هدف به فکر واداشتن انسان در مورد زباله، انسان و طبیعت است که در محل یک متل متروکه در مرکز شهر لاس وگاس برپا شده بود.

به گزارش گالری آنلاین، این هنرمند پرتغالی اکولوژیست عمدتا به علت اینستالیشن «حیوانات زباله» اش شناخته شده است؛ این اینستالیشن از موادی مثل پلاستیک های جمع آوری شده از زمین های بایر، زباله دانی ها، کارخانه های متروکه، محوطه ماشین آلات قراضه و مراکز بازیافت ساخته شده بود.

او محوطه ای به مساحت 10000 فوت مربع را با مجسمه های غول پیکر از حیوانات وحشی شبیه به باغ وحش کرده و هدفش این بوده تا بیننده ها را وادارد تا در مورد طبیعت، انسان، تولید زباله و محل زندگی حیوانات فکر کنند.

این اینستالیشن توسط just kids و zappos ساخته شده بود و bordalo از اشیاء دورانداخته شده، شکسته و مصرف شده در زندگی روزمره الهام گرفته. charlotte dutoit کیوریتور just kids می گوید: او یک اینستالیشن فوق العاده ساخته که سرگرم کننده است و به علاوه در مورد مسئولیت ما در برابر تولید زباله سوال می کند.

این اینستالیشن شامل چیزهایی است مثل: یک وال عظیم الجثه که در تور ماهیگیری گیر افتاده، شیری که در یک کامیون گرفتار شده، دسته ای پنگوئن که روی مکعب های پلاستیکی نشسته اند و پانداهایی که از قطعات ماشین ساخته شده اند. Tyler Williams که سازنده ای در zappos.com است می گوید «ما خوشحالیم که توانستیم میزبان کارهای bordalo باشیم؛ و از این اینستالیشن درس گرفتیم که کمتر در محیط زیست زباله تولید کنیم»

logo-samandehi