نمایش توهمی از واقعیت های ساده زندگی


لئوناردو ارلیچ آخرین نمایشگاه خود با نام «رییل» را در Casa Naranja آرژانتین برگزار می‌کند. «رییل» اولین نمایشگاه شخصی این هنرمند در Córdoba است که همراه با ارائه عناصر اصلی آثار مهم هنر تجسمی و اشعار او ارائه می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین، نمایشگاه بازدیدکنندگان را به فضایی می‌برد که شامل آثار فراگیر سه‌بعدی می‌شود و مفاهیم ساده و رایج در واقعیت را بصورت مبهم نمایش می‌دهد. در شروع، بازدیدکننده با بلوکی از آسانسورها مواجه می‌شود که در نگاه اول بخشی از ساختار یک ساختمان به نظر می‌آیند. به محض ورود به آن، بازدیدکنندگان متوجه می‌شوند که آسانسورهای آینه‌کاری شده تنها یک توهم فضایی یا خطای دید هستند. «رییل» به دنیایی از امکان‌ها و احتمالات تبدیل می‌شود که می‌تواند شما را غافلگیر کند.

سازه‌های به نمایش گذاشته شده در مرکز فرهنگی کوردوبا، کازا نارنجا، شامل مجموعه‌ای از مداخلات فیزیکی قابل اِشغال توسط افراد، همراه با پیکره‌های تصاویر فراگیر سه‌بعدی است. در زمان بازدید، ارلیچ از عموم دعوت می‌کند تا خود را تسلیم اثر کنند و آن را بر اساس تجربه خود کامل کنند. این هنرمند در این باره می‌گوید: «چندین حس در درون ما وجود دارد، و ما سازندگان جهانی هستیم که آن را به عنوان واقعیت درک می‌کنیم، که در برابر آنچه آن را واقعی نمی‌دانیم قرار می‌گیرد. همه چیز بخشی از یک ایده انسانی است.»

logo-samandehi