گزارش‌های تصویری

1397/11/16
سفردر زمان در موزه‌ی MOCO
هنرمندی به نام Daniel Arsham ده سال کار بی‌وقفه را به چندین معمای باستان‌ شناسانه‌ی جدید پیوند می‌دهد.
1397/11/14
ده چیدمان موقت برتر سال 2018
سال 2018 مجموعه ای از غرفه ها و سازه های موقت برای رویدادها، جشنواره ها و مراسم های مختلف در سراسر جهان به نمایش گذاشته شد. در این مطلب نگاهی به مجموعه های متنوعی از سازه های موقت خواهیم داشت که در 12 ماه گذشته چشمگیر بوده اند و برخی از آنها برای اجرا در سالهای آینده مطرح شده اند.
1397/11/11
بازتاب های رنگی دونات روی برف
هنرمندی به نام toshihiko shibuya قطعات رنگارنگ را در محیط های باز می سازد. چندین دایره با حفره هایی در مرکز که پس از بارش برف، شکل دونات را تشکیل می دهند.
1397/11/1
نگاهی به ده نمایشگاه برتر سال 2018
آثار بسیار جالبِ­ توجهی در سال 2018 در فضاهای فرهنگی هنری و گالری ها ارائه شدند که شامل تجربیاتی همه جانبه و مشارکتی بوده و امکان برقراری ارتباط بینندگان با موضوعاتی مهم در گستره ای وسیع را فراهم کردند.
1397/10/26
برشی بر لایه‌های مونولیت‌های رایانه‌ای
آخرین اثر Maxim Zhestkov، انیمیشنی است که مونولیت‌های هندسی تیره و خشنی را نشان می‌دهد که به وسیلهٔ اشیای سه‌بعدی نامرئی بریده می‌شوند تا لایه‌های متضاد رنگارنگ و سرزندهٔ ساختارهای درونی‌شان آشکار شوند.
1397/10/26
«تخریب خلاقانه» بر روی دیوارهای گالری GGA در میامی
الکساندره فارتو ملقب به «ویلز» در طول ده سال گذشته، افکار خود را در مورد جوامع شهری معاصر و پیچیدگی‌های شهرهای مدرن از طریق هنرش بازتاب داده است. این هنرمند پرتغالی آثارش را با بر داشتن بخش‌هایی از سطح رسانهٔ مورد نظر خلق می‌کند. او از روش‌های کاهنده‌ای مانند کنده‌کاری، بریدن، حفر کردن و حتی منفجر کردن برای خلق آثارش بهره می‌برد. این فرآیند «تخریب خلاقانه» را می‌توان با کار باستان‌شناسانی مقایسه کرد که لایه‌های خاک را بر می‌دارند تا آنچه را که در زیر آن نهفته شده بیرون بکشند.
1397/10/26
گزارش ویدئویی از نمایشگاه آثار vhils در گالری GGA میامی
الکساندره فارتو ملقب به «ویلز» در طول ده سال گذشته، افکار خود را در مورد جوامع شهری معاصر و پیچیدگی‌های شهرهای مدرن از طریق هنرش بازتاب داده است. این هنرمند پرتغالی آثارش را با بر داشتن بخش‌هایی از سطح رسانهٔ مورد نظر خلق می‌کند. او از روش‌های کاهنده‌ای مانند کنده‌کاری، بریدن، حفر کردن و حتی منفجر کردن برای خلق آثارش بهره می‌برد. این فرآیند «تخریب خلاقانه» را می‌توان با کار باستان‌شناسانی مقایسه کرد که لایه‌های خاک را بر می‌دارند تا آنچه را که در زیر آن نهفته شده بیرون بکشند.
1397/10/16
گزارش تصویری نمایشگاه نخستین سالانه‌ی هنرمندان شورای هنرهای تجسمی در خانه هنرمندان ایران (بخش دوم)
نخستین سالانه‌ی شورای تجسمی خانه هنرمندان ایران با نام «فرصت» در همراهی با انجمن‌ها و هنرمندان تجسمی ایران و با هدف برپایی نمایشگاه، نشست تخصصی و فروش آثار هنرمندان تجسمی برگزار شد.
<< آخرین صفحه < صفحه بعدی صفحه قبلی > اولین صفحه >>

صفحه شماره: 1

تعداد كل : 257
logo-samandehi