فراخوان سومین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی


فراخوان سومین دوره مسابقات علمی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی (3MT) از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی اعلام شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، این مسابقات برای سومین بار در 16 استان کشور و با همکاری 21 واحد سازمانی جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد و واجدان شرایط می‌توانند برای ثبت نام از اول مهرماه تا 25 آبان ماه به دفاتر جهاد دانشگاهی در واحدهای معرفی شده مراجعه نمایند.

این مسابقات با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت های ارتباطی، ایده پردازی، فن بیان و خلاقیت های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و برقراری ارتباط بین دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه گذاری و بازاریابی ایده های دانشجویی برگزار می شود.

مرحله مقدماتی این دور از مسابقات در 21 واحد جهاد دانشگاهی از جمله تهران، علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی، تربیت مدرس، اصفهان، صنعتی اصفهان، صنعتی امیرکبیر، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، خراسان جنوبی، ایلام، بوشهر، زنجان، کردستان، خوزستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری ،سیستان و بلوچستان، همدان و یزد برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، تمامی فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن در همه رشته های مصوب که از ابتدای سال 1393 تا پایان شهریورماه 1397 از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپزال پایان نامه خود را تا پیش از پایان مهر 97 به تصویب رسانده اند نیز می توانند در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند.

گفتنی است تنها فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان شرکت در این مسابقات را دارند و پایان نامه های مقطع کارشناسی مورد پذیرش نخواهد بود.

همچنین فارغ‌التحصیلان تمامی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه‌های خارجی مورد تأیید وزارتین می‌توانند در این مسابقات شرکت نمایند.

لازم به ذکر است مرحله مقدماتی مسابقات طی ماه‌های آبان و آذر سال جاری توسط واحدهای جهاد دانشگاهی برگزار می شود و مرحله نیمه نهایی مسابقات تا 15 اسفند ماه همزمان در سه واحد اجرا خواهد شد و مرحله نهایی مسابقات نیمه اول اردیبهشت ماه 98 برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه مسابقات مستقر در سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به شماره تلفن 66952727 و یا با واحدهای مجری این مسابقات در سراسر کشور تماس حاصل نمایند.

کسب اطلاعات بیشتر

logo-samandehi