فراخوان جایزه هنر نورپردازی


آثار برندگان جوایز هنر نورپردازی (Sino x Niio) در سال 19-2018، بر روی دو پرده از مهم­ترین تماشاخانه ­های هنگ­ کنگ به نمایش در خواهند آمد و میلیون­ها نفر از آن­ بازدید خواهند کرد. این دو مسابقه آثار هنرمندان را در مقیاسی وسیع و بی­ سابقه به نمایش خواهد گذاشت. (Sino Group) 35 سال است که با نورپردازی های سال نوی چینی و کریسمسی خود، چهره ای شاد و زیبا به هنگ ­کنگ می­دهد.

به گزارش گالری آنلاین، برای اولین بار در همکاری با (Niio)، طی جشن سال نوی چینی و کریسمس، تصاویر متحرک گلچین شده ­ای به نمایش گذاشته خواهد شد. تصاویر متعلق به برندگان این مسابقه شگفت­ انگیز است و بر روی دو پرده نمایش در سَر­دَرِ Tsim Sha Tsui و Empire Centre هنگ ­کنگ به نمایش در خواهند آمد. این مسابقه از هنرمندان حرفه ­ای و دانشجویان هنر در سراسر دنیا دعوت می­کند آثار بسیار خلاقانه و نوآورانه خود را برای شرکت در یکی از این دو مسابقه، و یا هر دوی آنها بفرستند.

1- گروه 1:

موضوع: موهبت هنری

موضوعات ثانویه: جشن، بزم، رُشد.

در ماه دسامبر و طی اوقات کریسمس روی پرده خواهد رفت.

2- گروه 2:

موضوع: زندگی تازه.

موضوعات ثانویه: بهار، شکوفه، رُشد، تازگی دوباره.

در ژانویه و طی سال نوی چینی روی پرده خواهد رفت.

یک گروه داوریِ پنج نفره، متشکل از بهترین افراد فعال در زمینه هنر و طراحی در سطح بین­ المللی، برندگان را انتخاب خواهند کرد. برای هر گروه مسابقه، یک برنده، یک نفر به عنوان مقام دوم، و سه نفر نیز به عنوان مقام­های سوم، چهارم و پنجم انتخاب خواهند شد. آثار برنده به صورت عمومی در مرکز Tsim Sha Tsui و Empire Centre به نمایش در خواهد آمد.

جوایز:

نفر اول: مبلغ 4000 دلار، بعلاوه یک بلیط مسافرتی رفت و برگشت به هنگ کنگ و اقامت در این شهر و یا خدمات مسافرتی به همین قیمت، و همچنین یک دستگاه پخش (Niio 4k Art Player)

نفر دوم: 900 دلار، بعلاوه یک دستگاه پخش (Niio 4k Art Player)

نفر سوم، چهارم و پنجم: 500 دلار

مهلت ارسال آثار: 15 نوامبر 2018 (24 آبان 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi