فراخوان مسابقه بین المللی طراحی نورپردازی CLUE 05


"روشنایی جامعه برای محیط شهری" موضوع رقابت های بین المللی طراحی نورپردازی CLUE 05 است که در پنجمین دوره با تمرکز بر رویکرد "نور و اختلال" در مورد بررسی نقش نور در شرایط اضطراری، برگزار میشود.

به گزارش گالری آنلاین، این رویداد در فرانکفورت، آلمان 8-13 مارس 2020 برگزار می شود. معیار انتخاب آثار نوآوری در طراحی است. در رابطه با مفهوم رقابت در سایت فراخوان نوشته شده است: به نظر می رسد در واژه مدرن، پیچیدگی و عدم اطمینان همیشه وجود دارد. چگونه نظم نسبی و احساس آرامش را حفظ کنیم؟ ما به قدرت ارتباطات متکی هستیم. هنگامی که سیستم های مختلف، فرآیندها و افراد به طور یکپارچه در همکاری با یکدیگر کار می کنند، این زمانی است که شهرهای ما شکوفا می شوند.
اما چه اتفاقی می افتد وقتی چیزی اشتباه پیش برود؟
مناقشه، اختلال و تغییرات زیست محیطی می تواند ما را آسیب پذیر سازد اما ما هرگز به طور کامل ناتوان نیستیم. این مسئله چالش مجله CLUE 05 را تشریح می کند: برای بررسی اینکه چگونه نور میتواند در جلوگیری از موقعیتهای چالش برانگیز و بحران یا مدیریت بحرانها موثر باشد. در شرایط آزمایش، چگونه میتوانیم پتانسیل بیرونی نور را برای زندگی روشن تر و یک جهان بهتر باز کنیم؟
در حوادث اورژانسی، قابل درک است که سردرگمی، انحراف و حتی وحشت پاسخهای احتمالی باشد. به همین دلیل است که در این دوره رقابت از دانش آموزان و متخصصان جوان می خواهید راه هایی را که نورپرداز می تواند تفاوت ایجاد کند ارائه دهند.
طراحان صنعتی، معماران، مهندسین، معماران منظر، هنرمندان و تیم های چند رشته ای امکان حضور در این رویداد را دارند.
مسابقه نورپردازی بین المللی برای دانش آموزان و متخصصان جوان توسط آکادمی نورپردازی Signify پشتیبانی می شود.

شرکت در این رویداد هزینه ای ندارد.

مهلت ثبت نام: 9 دسامبر 2019 (18 آذر 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi