فراخوان رقابت هنرهای تجسمی ANIMA MUNDI

گروه ITSLIQUID در همکاری با دوسالانه هنری ونیز و Ca 'Zanardi، فراخوان نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع آگاهی را اعلام می کند.

به گزارش گالری آنلاین، این فستیوال توسط ARCH برگزار می گردد. لوکا کورسی آثار را در یک فضای هنری در ونیز و همچنین در (Palazzo Ca Zanardi) و دیگر مکان های معتبر ارائه خواهد کرد.

جشنواره (ANIMA MUNDI) شامل سه رویداد اصلی است: ‏

بخش اول RITUALS ( از ۹ می تا ۵ جولای ۲۰۱۹)، آگاهی و دیدگاه. در این بخش هنرمندان برای دو رویداد آینده آماده می شوند.

- آگاهی که از ۲۵ جولای تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ در فضای هنر معاصر ونیز و از ۲۶ جولای تا ۲۰ سپتامبر در Palazzo Ca Zanard برگزار می شود.
آخرین مهلت ارسال آثار۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ (8 تیر 98)

‏- VISION از ۳ اکتبر تا ۲۴ نوامبر ۲۰۱۹ که در فضای هنرمعاصر ونیز و از ۴ اکتبر تا ۲۴ نوامبر ۲۰۱۹ در Palazzo Ca Zanard برگزار می شود.
آخرین مهلت ارسال آثار ۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (16 شهریور 98)

این جشنواره بر مفهوم ارتباط درونی بین همه نهاده‌ای زنده بر روی کره زمین تاکید دارد و نقل قولی از افلاطون را در این رابطه بیان کرده است: این جهان در واقع یک موجود زنده است که دارای روح و هوش است... یک موجود زنده قابل مشاهده شامل تمام موجودات دیگر است که به سبب طبیعت آنها همه مرتبط هستند". در واقع ANIMA MUNDI به معنی انرژی نامرئی در پشت تمام عناصر طبیعی و مصنوعی است که اجازه می دهد تا این سیاره زندگی کند. با ارتباطات مخفی ANIMA MUNDI، تمام اکوسیستم های زمین، قبل و بعد از ظهور بشر، تعادل خود را وراههای خود را برای زندگی و توسعه و تبدیل و تکامل پیدا کردند. تمام موجودات سیاره، گیاهان، مواد معدنی، حیوانات توسط یک نیروی محرمانه که همیشه تفکر و پژوهش انسان را تحریک کرده است، نفوذ می کنند.
این جشنواره به دنبال کشف انواع مختلف ارتباطات پنهان بین روح و بدن، بشریت و عناصر طبیعی، فضاهای طبیعی و شهرها است.
برگزار کنندگان هنرمندان را دعوت می کنند تا تفسیر خود را از روابط میان همه موجودات و سیستم های طبیعی و فرهنگی بیان کنند و از طریق آثار هنری خود، فرایندهای تکامل جهان را نشان می دهند که در آن همه ما زنده هستیم.
هنرمندان، طراحان و معماران دعوت شده اند تا در جشنواره ANIMA MUNDI آثار عکس، مجسمه، نقاشی، چیدمان، طراحی، معماری، پرفورمنس، ویدئوآرت خود را ارائه دهند.

برای شرکت در این رویداد، تصاویر آثار خود را با CV/ بیوگرافی، پیوندهایی از فیلم ها/ نمایش ها و تصاویر کارهای هنری را از طریق پست الکترونیکی به آدرس director@itsliquid.com ارسال نمایید.
همچنین متقاضیان میتوانند فرم ثبت نام سایت را تکمیل نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi