فراخوان رقابت هنرهای تجسمی London Group Open 2019

مرکز London Group Open هشتاد و چهارمین دوره فراخوان خود را با دعوت از هنرمندان تمام زمینه های هنرهای تجسمی و هنرهای جدید اعلام کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، آثار هنرمندان منتخب ب نمایش در خواهد آمد و گالری هیچ کمیسیونی برای فروش آثار دریافت نخواهد کرد. گروه Open Recognizes صحنه های هنری که امروزه به طور فزاینده ای متنوع می شود، از کارهای نوآورانه و چالش برانگیز در هر رسانه ای استقبال می کند. این شامل نقاشی، مجسمه سازی، طراحی، چاپ، عکاسی، هنر دیجیتال، صدا، ترکیب مواد، چیدمان، ویدئو آرت و پرفورمنس است.

در مجموع 9 هزار پوند جایزه برای این رویداد در نظر گرفته شده است.

هزینه ثبت نام: 20 پوند برای یک اثر، 35 پوند برای دو اثر ، 45 پوند برای سه اثر

پس از پرداخت، متقاضیان از یک ArtOpps ایمیل دریافت می کنند تا نام کاربری و رمز عبور خود را تأیید کنند. سپس می توانند جزئیات برای ورود به سایت ارسال کنند.

برای کارهای دو بعدی و سه بعدی، هر ارسال باید با یک تصویر دیجیتال از کار در قالب JPEG، GIF یا PNG با حداکثر اندازه فایل 1 مگابایت همراه باشد. فیلم، ویدئو، هنر دیجیتال، صدا و اجرا باید در یک سایت میزبان مانند Vimeo یا یوتیوب و یا یک لینک HTML ارائه شده آپلود شود.

توجه: داوران تنها دو دقیقه اول ارسال را در طول انتخاب اولیه تماشا می کنند.

شرکت کنندگان انتخاب شده حداکثر یک کار را نمایش می دهند. یک کاتالوگ کاملا رنگی که تمام آثار را نشان می دهد تولید و توزیع رایگان خواهد شد.

مهلت ثبت نام: 30 اوت 2019 (8 شهریور 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi