فراخوان عمومی شناسایی و دریافت طرح های آذین بندی نوری و نورآرایی

با عنایت به اینکه شناسایی و دریافت ایده ها و طرح های آذین بندی نوری و نورآرایی جهت استفاده در برنامه استقبال از بهار 1399 در دستورکار سازمان زیباسازی شهر تهران قرار دارد، لذا این سازمان در نظر دارد نسبت به دعوت از دانشجویان، هنرمندان، طراحان، مجریان و فعالان حوزه نورپردازی مناسبتی جهت دریافت ایده ها و پیشنهادات در خصوص طرح های آذین بندی نوری و نورآرایی مناسبتی اقدام نماید.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، لذا از کلیه علاقه مندان به همکاری دعوت می شود حداکثر تا تاریخ 20 دی ماه 1398 نسبت به ارسال طرح ها و پیشنهادات خود، مطابق مشخصات به شرح ذیل به نشانی تهران، میدان شهدای هفتم تیر، خیابان شهید مفتح جنوبی، نبش خیابان شهید شیرودی، سازمان زیباسازی شهر تهران، طبقه سوم، معاونت فنی و طراحی شهری اقدام نمایند.

- ایده ها و پیشنهادات متقاضیان باید جهت نصب و اجرا در خیابان ها (بصورت عرضی یا طولی) ، میادین و فضاهای عمومی شاخص شهر تهران، طراحی و ارائه شوند.
- تجهیزات نوری پیشنهادی جهت استفاده در طرح ها شامل ریسه های نوری بلوطی هفت رنگ، نوارهای نوری نئون فلکس، نوارهای نوری SMD ، ریسه های LED سوزنی و... می باشد.
- استفاده همزمان و به صورت ترکیبی از تجهیزات نوری فوق الذکر مجاز می باشد.
- طرح های پیشنهادی می بایست دارای قابلیت اجرا و نصب در فضاهای شهری باشند.
- توصیه می شود در طرح های پیشنهادی، صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع به صورتی که متراژ مصرفی ریسه و هدررفت منابع حداقل باشد، مدنظر قرار گیرد.
- تصاویر طرح های ارسالی باید بصورت پرینت شده و در ابعاد A3 باشد و لوح فشرده شامل فایل تصاویر و توضیحات مورد نیاز در خصوص طرح پیشنهادی نیز ارائه گردد و از ارسال تصاویر در ابعاد و فرمت های دیگر خودداری شود.
- هر شرکت کننده حداکثر مجاز به ارائه تعداد 15 طرح می باشد.
- از درج اسامی و مشخصات شرکت کنندگان برروی آثار خودداری گردد.
- مالکیت مادی و معنوی آثار ارسالی باید در اختیار شرکت کنندگان باشد. در صورت اثبات خلاف آن در هر مرحله، اثر ارسالی حذف شده و مسئولیت‌های حقوقی آن متوجه ارسال‌کننده خواهد بود.
- طرح های ارسالی مورد بررسی و در صورت تایید به تعداد 10 طرح منتخب مبلغ 50.000.000 ریال (به ازای هر طرح) پرداخت خواهد شد. حداکثر تعداد طرح های برنده برای هر پیشنهاد دهنده (حقیقی یا حقوقی) 3 عدد می باشد.
- علاقه مندان در صورت نیاز و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 341 و 02196044340 تماس حاصل نمایند.

logo-samandehi