فراخوان پانزدهمین مسابقه بین المللی طراحی پارچه استانبول 2021

بازدید از Première Vision پاریس و تا 7600 یورو جایزه نقدی را با شرکت در فراخوان انجمن ITHIB استانبول بدست آورید.

به گزارش گالری آنلاین، انجمن صادرکنندگان پارچه و مواد اولیه استانبول فراخوان (ITHIB) پانزدهمین مسابقه بین المللی طراحی پارچه استانبول 2021 را اعلام کرد.

سه فینالیست برتر فرصتی برای بازدید از Première Vision پاریس در فوریه 2021 و 6 ماه آموزش زبان خارجی خواهند داشت. به اولین شرکت کننده جوایز نقدی 7 هزار و 600 یورو ، به نفر دوم 3 هزار و 800 یورو و به نفر سوم هزار و 900 یورو اهدا می شود.

طرح های پارچه باید برای تولید صنعتی قابل اجرا باشد. از شرکت کنندگان دعوت می شود تا 4 طرح مختلف پارچه را مطابق با موضوع مسابقه و الزامات فنی ارائه دهند. احترام به طبیعت از رویکرد هایی این رویداد است و برگزار کننده می گوید: جهان به شکلی که هست کامل است. آیا این ما نیستیم که باید تغییر کنیم؟

مضامین رقابت برای مسابقه امسال عبارتند از:

یک All That Shimmers - تمام نیرو و درخششی که به دنبالش هستید در طبیعت است. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که نگاه کنید و ببینید. این همه بافت های درخشان و مورد نیاز را در مقابل شما با تمام سخاوتمندی نمایش میدهد. الهام در بازتاب ، از آب به هوا ، از هوا به آب ...

دو- Ethically Made ما در همه زمینه های زندگی به پایداری نیاز داریم و برای همین هرکس باید خود را با شیوه لباس و سبک زندگی به طبیعی ترین روش ممکن ابراز کند بدون اینکه قربانی مد و روند شود.

سه- Eco Intelligence اکنون ما با هر قدم نسبت به طبیعت مسئولیت پذیرتر هستیم ... تعادل بین آنچه طبیعی است و انسان ساخته است فضای تعامل طراحی است ...

چهار- Earth Lab این گروه قدرت و داستان خود را از زمین می گیرد! راه حل دوباره در طبیعت نهفته است! در حالی که طبیعت بافت خود را به پارچه می دهد، مسئولیت آن را به عهده ما می گذارد!

طراحان با توجه به معیارهای زیر ارزیابی می شوند:

خلاقیت طراح

اصالت و جدید بودن طرح

مناسب برای بهبود و کاربرد تکنیک های مورد استفاده در طراحی پارچه

انتخاب مواد - سازگاری با طراحی

خواصی که باعث افزایش ارزش افزوده پارچه و مشخصات فنی می شوند

انجمن صادرکنندگان نساجی و مواد اولیه استانبول (ITHIB) ، با بیش از 4000 عضو، یک سازمان برجسته و نماینده صادرکنندگان نساجی ترکیه است. این مرکز میزبان مسابقه بین المللی طراحی پارچه استانبول از سال 2006 است.

شرکت در این رویداد هزینه ای ندارد.

مهلت ثبت نام: 25 ژوئن 2021 (4 تیر 1400)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi