فراخوان رقابت طراحی A’ Design

جایزه معتبر و جهانی A’ Design سالانه در ایتالیا آثار منتخب طراحی را معرفی می‌کند.

به گزارش گالری آنلاین، هر ساله پروژه هایی که بر نوآوری ، فناوری، طراحی و خلاقیت متمرکز می شوند، جوایز طراحی A را دریافت می کنند.

هدف اصلی این رقابت ایجاد یک آگاهی و درک جهانی برای شیوه ها و اصول طراحی خوب با برجسته کردن بهترین طرح ها در همه کشورها و در همه زمینه های صنعتی است. هدف نهایی جوایز طراحی A ، تشویق طراحان، شرکت ها و مارک های مختلف در سراسر جهان برای ایجاد محصولات و پروژه های برتر به نفع جامعه است.

این رقابت در طیف گسترده ای از زمینه های خلاقانه برای برجسته کردن بهترین طراحان از همه کشورها در همه رشته ها برگزار می شود.

منتخب های این مسابقه جایزه طراحی را دریافت میکنند و به مراسم اهدا جوایز در ایتالیا دعوت خواهند شد. نمایشگاه آثار نیز به صورت آنلاین و حضوری برگزار میشود. همچنین آثار منتخب در کتاب این رویداد منتشر میشود.

جایزه و مسابقه طراحی A ، یک هدف بشردوستانه برای پیشبرد جامعه با تمرکز بر مرزهای علم، طراحی، خلاقیت و فناوری با ایجاد انگیزه برای نوآوران ایده های برتر دارد. مسابقه طراحی A قصد دارد انگیزه هایی را ایجاد کند که خلاقیت، ایده های اصلی و تولید مفهوم در همه بخش های صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

از طراحان سراسر جهان دعوت شده است با بهترین آثار، پروژه ها و محصولات خود در این جوایز شرکت کنند.

آثار ارسالی می بایست در ده سال گذشته خلق شده باشند.

ثبت نام و ارسال اولیه رایگان است و پس از تایید اثر هزینه دریافت میشود.

موارد ارسالی را می توان به رشته های زیر مرتبط باشد: طراحی مبلمان، طراحی داخلی ، طراحی دستگاه های الکترونیکی، مهندسی معماری ، طراحی بسته بندی، طراحی گرافیک، طراحی جواهرات، طراحی سایت اینترنتی، حمل و نقل ، طراحی قایق بادبانی و...

مهلت ثبت نام: 28 فوریه 2021 (10 اسفند 99)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi