فراخوان رقابت بین المللی هنرهای زیبا چلسی (CIFAC)

بیش از 70 هزار دلار جایزه توسط گالری Agora در سی و پنجمین دوره از رقابت های بین المللی هنرهای زیبا چلسی (CIFAC) با دعوت از هنرمندان سراسر جهان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، مسابقه بین المللی هنرهای زیبا چلسی فرصتی ایده آل برای هنرمندان است تا در چنین پلتفرم مهمی آثار خود را در معرض دید عموم قرار داده و استعداد و توانایی خود را به طیف کسترده تری از مخاطبان بین المللی نشان دهند.

سی و پنجمین دوره از رقابت های بین المللی هنرهای زیبا چلسی 2020 با حضور هیئت داوران برجسته و جوایز ارزشمندی به ارزش بیش از 70 هزار دلار برگزار میشود.

این مسابقه برای هنرمندان تجسمی سراسر جهان در هر مرحله از حرفه خود آزاد است. از هنرمندان دعوت می شود تا آثار خود را در هر یک از مدیوم های زیر ارسال کنند:

نقاشی

مجسمه سازی

عکاسی

طراحی

میکس مدیا

چاپ

آثار ارسالی در این مسابقه توسط هیئت داوران متخصص به نمایندگی از حوزه های مختلف دنیای هنر مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت. Agora Gallery گالری سرشناس و معروف هنرهای زیبا در منطقه هنری معروف چلسی واقع در نیویورک است. آگورا با برخورداری از فضای نمایشگاهی بزرگ و زیبا برای نمایش آثار هنری در سبک و مدیوم های مختلف طراحی شده و جهت ارتباط با مجموعه داران و موزه داران در طول سال های متمادی ساخته شده است. گالری Agora مکانی ایده آل برای هنرمندان است تا بتوانند از طریق آن آثار خود را به بازار نیویورک عرضه کنند.

هزینه ثبت نام: 45 دلار برای حداکثر 5 تصویر (5 دلار برای هر تصویر اضافی)

مهلت ثبت نام: 6 اکتبر 2020 (15 مهر 99)

اعلام نتایج: 3 نوامبر 2020

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi