گالری‌های خارجی

1402/8/2
اجسام روزمره در قالب ظروف چینی
ظروف چینی معمولاً با اشیاء ظریف و آراسته مربوط به دوران سنتی‌تر مرتبط است، اما در دستان براک دیبور، ابزاری است برای حفظ حافظه.
1402/7/18
نگاهی به آثار دانیل آرشام
بیست سال، عنوان نمایشگاه آرشام است که بازگشتی به نقاشی برای او به عنوان رسانه اولیه کارهایش محسوب میشود.
1402/6/15
مناظر مقوایی به سبک گوتیک
این کاخ وسیع به سبک گوتیک که به‌عنوان بزرگ‌ترین در نوع خود در سطح جهان تحسین می‌شود، به‌عنوان پس‌زمینه‌ای برای یک چیدمان دلربا با مقوای متشکل از سه مجسمه یادگاری عمل می‌کند.
1402/6/12
بازسازی جریان ماگما با استفاده از شیشه سیاه شکسته
این اثر هنری عجیب که ظاهراً در زمین ذوب می‌شود و شیشه‌های شکسته سیاه می‌ریزد، رویکرد مجسمه‌سازی Debombourg را برای بررسی روابط انسانی بین مردم با اشیایی که زندگی روزمره آنها را شکل می‌دهند، منعکس می‌کند.
1402/5/26
تصور شهر از نگاه Mavet
هنرمندی برجسته در زمینه هنر دیجیتال معاصر Mavet، دنیایی فریبنده از افسون شهری را از طریق آثار هنری خلاقانه خود ارائه می دهد.
1402/5/24
دعوت طبیعت رادیکال از مخاطب
هنرمند از طریق مجسمه‌های خود به روابط انسانی بین افراد و اشیا می‌پردازد. در «طبیعت رادیکال»، این فلسفه هنری در نحوه طراحی وسایل نقلیه گرانیتی به گونه‌ای که مردم بتوانند با آن‌ها تعامل داشته باشند، مشهود است.
1402/5/14
رشد مجسمه های گوشتی روی تیرهای فلزی
هنرمند مجسمه ساز Eva Fàbregas پس از نمایشگاه خود در Centro Botín، مجسمه‌های گوشت‌مانند متورم خود را در Hamburger Bahnhof در گالری ملی der Gegenwart برلین نمایش میدهد.
1402/5/10
دام حقیقت در پارک مجسمه سازی yorkshire
کار wurm به بررسی معنا و ماهیت واقعی یک مجسمه می‌پردازد و مرزهای آن را گسترش می‌دهد و در عین حال ارزش و اهمیتی که ما برای اشیاء روزمره قائلیم را زیر سوال می‌برد.
logo-samandehi