مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۹۸ تا 12 آذرماه


ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۸ از روز سه شنبه ۶ آذر آغاز شده است و تا روز دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷ ادامه دارد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از مهر، آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می شود.

داوطلبان واجد شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت کنند.

ثبت‌نام برای آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ از سه‌شنبه ۶ آذر ۹۷ آغاز و در روز دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷ به پایان می رسد. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام می شود.

هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.

داوطلب برای ثبت‌نام باید ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه کند و کارت اعتباری ثبت نام (سریال ۱۲ رقمی) و دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱) را تهیه و دریافت کند.

با توجه به برنامه زمانی کارت ورود به جلسه در 30 بهمن ماه 97 در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از این تاریخ تا 2 اسفند 97 به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه و نسبت به دریافت پرینت‌ کارت خود اقدام کنند؛ همچنین آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ در روز جمعه سوم اسفند ۹۷ برگزار خواهد شد.

logo-samandehi