فردا آخرین مهلت دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد 98

کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ از ۲۰ خرداد به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان تا ۲۲ خرداد فرصت دارند کارت خود را دریافت کنند.

به گزارش گالری آنلاین، آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ و مرحله اول بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۳ خرداد و نوبت صبح جمعه ۲۴ خرداد ۹۸ و بر اساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته است.

داوطلبان متقاضی هر یک از کدرشته‌های امتحانی لازم است به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. شهرستان محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان مشخص شده است.

داوطلبان لازم است بر اساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامهعکسدار و ارائه آن الزامی است. تمامی داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

تبصره: آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از ۶۳ کدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم (رشته شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

محل برگزاری آزمون برای ۸ کدرشته امتحانی شامل کدرشته‌های امتحانی ۱۱۴۹‌،‌۱۱۴۷، ۱۱۵۰‌، ۱۱۵۴، ۱۱۵۵، ۱۱۵۷ ،۱۱۵۸ و ۱۱۵۹ که ثبت‌نام آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و برای این دسته از داوطلبان کارت شرکت در آزمون از طریق سایت سازمان سنجش صادر نشده است.

آن دسته از داوطلبانی که منحصراً متقاضی شرکت در آزمون المپیاد علمی دانشجویی کشور شده‌اند، لازم است بر اساس برنامه زمانی اعلام شده برای هریک از رشته‌های مذکور، در آزمون رشته امتحانی دوره کارشناسی ارشد مربوط شرکت کنند. این داوطلبان باید همزمان با سایر داوطلبان کدرشته‌های مربوط از تاریخ ۲۰ خرداد ۹۸ به سایت اینترنتی سازمان مراجعه و نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

داوطلبان در خصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده کردند، لازم است به شرح زیر اقدام کنند:

۱- چنانچه زبان خارجی مندرج در کارت شرکت در آزمون با زبان خارجی وی که در ثبت‌نام اینترنتی انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، مغایرت دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی) اختلافی مشاهده می‌شود، ضروری است از روز سه شنبه ۲۱ خرداد تا چهارشنبه ۲۲ خرداد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کند.

۲- در صورتی که در رابطه با سایر مندرجات کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی و با توجه به ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی مشاهده می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ ۲۴ خرداد ۹۸ منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق اقدام شود.

۳- داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات غیرانتفاعی هستند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام کنند.

در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ تعداد ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب ثبت نام کرده اند و علاوه بر این تعداد ۴۰ هزار و ۶۶۹ داوطلب نیز در کدرشته های دوم (شناور) شرکت کرده اند. با توجه به مجموع داوطلبان در کدرشته های اول و کدرشته های شناور در مجموع تعداد ۶۵۵ هزار و ۵۵۲ کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ صادر شده است.

منبع: مهر

logo-samandehi