تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد 98 تا سه شنبه

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 در تاریخ 98/04/17، ضمن اعلام اصلاحات جدید ذیل در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، بدین‌ وسیله به اطلاع كلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی كه تا این تاریخ (04/23/98)برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است كه متقاضیان بتوانند تا پایان روز سه‌شنبه مورخ 98/04/25 نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش، لذا كلیه متقاضیان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمانمراجعه و نسبت به ثبت كدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذكور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی كه قبلاً نسبت به انتخاب كدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش كدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

لازم به تاكید است با توجه به فشردگی زمانی در سایر فرآیندهای آزمون فوق، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نمی‌باشد لذا ضرورت دارد داوطلبان در زمان تعیین شده نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش رشته‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

دریافت فایل رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 :با فرمت PDF

logo-samandehi