امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت تمدیدشده انتخاب رشته آزمون دکتری 97 تا ساعت 24 امروز دوشنبه، دهم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر حسین توکلی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره برخی اصلاحات دفترچه انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون دکتری ۹۷ از روز (شنبه هشتم اردیبهشت ماه) بر روی سایت این سازمان به نشانی http://www.sanjesh.org/ قرار گرفت و اصلاحات جدید به همراه اضافه شدن کد رشته محل‌های جدید برخی رشته‌ها نیز روز گذشته یکشنبه نهم اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان قرار گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم، مهلت انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی آزمون دکتری ۹۷، این مهلت تا ساعت ۲۴ امروز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه تمدید شده است، لذا آن دسته از مجازین به انتخاب رشته که تاکنون نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های خود اقدام نکرده‌اند، در این مهلت تمدید شده می‌توانند بر حسب علاقه‌، کدرشته‌ محل‌های خود را در فرم اینترنتی انتخاب رشته درج کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، ‌همچنین گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری ۹۷ که نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کردند نیز می‌توانند در این مهلت تمدیدشده اطلاعات انتخابی خود را ویرایش کنند.

logo-samandehi