فراخوان کمک هزینه رزیدنسی برای هنرمندان و پژوهشگران در آکادمی Schloss Solitude Wimmel آلمان


هدف از برگزاری این دوره سه ماهه با حقوق ماهیانه 1200 یورو و محل اقامت رایگان، تشویق هنرمندان و محققان به خلق ایده های جدید و ترکیب مفاهیم آینده گرای بین رشته ای است.

به گزارش گالری آنلاین، آکادمی Akademie Schloss Solitude یک بنیاد عمومی قانون است که برنامه همکاری بین رشته ای و بین المللی را برای هنرمندان و دانشمندان ارائه می دهد.

این مرکز هنرمندان (از جمله معماران، طراحان، نویسندگان، هنرمندان صوتی، فیلمسازان، برنامه نویسان) که علاقه جدی به مبادلات بین رشته ای دارند به این دوره دعوت میکند.

از سال 1990، آکادمی از هنرمندان در رشته های معماری، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، طراحی، ادبیات، موسیقی / صدا و رسانه های ویدئویی / فیلم / جدید با اقامت و مشاغل کاری حمایت کرده است. از سال 2002، جوانان از بخش علمی و تجاری نیز واجد شرایط برای کمک هزینه تحصیلی با برنامه هنر، علم و کسب و کار هستند.

این مرکز آموزشی از سوی استان Baden-Württemberg در آلمان حمایت میشود.

در این دوره به عنوان یک ویژگی ضروری، Platform 12 شامل همکاری دائمی با Akademie Schloss Solitude است که در چارچوب آن هنرمندان رشته های مختلف ایده های خود را با محققین در همکاری با هنرمندان دیگر مبادله میکنند و پروژه ها مشترکشان را پیش می‌برند.

در صورت نیاز مرکز در تامین هزینه های پروژه هنرمندان را حمایت خواهد کرد.

علاقه مندان به شرکت در این برنامه ملزم به ارسال پروپوزال، استیتمنت، نمونه کار، انگیزه نامه، بیوگرافی و مدارک مهارت زبان انگلیسی است.


مهلت ثبت نام: 28 سپتامبر 2018 (6 مهر 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi