فراخوان بورسیه فرصت مطالعاتی برای هنرمندان در ایتالیا


در برنامه Fondazione di Venezia، کمک هزینه ای به ارزش 3،100 یورو و محل اقامت رایگان در ایتالیا به مدت سه ماه به هنرمندان اعطا خواهد شد.

به گزارش گالری آنلاین، مرکز Vittore Branca ایتالیا برنامه اقامتی برای هنرمندان به مدت سه ماه ارائه میدهد. داوطلبان باید یک موضوع پژوهشی را که بیشتر به آرشیو و اسناد نگهداری شده در Fondazione Giorgio Cini، ونیز اختصاص دارد، پیشنهاد کنند.

برای دریافت راهنمایی در مورد موضوعاتی که در مراکز پژوهشی Fondazione وجود دارد، از بخش "Centro Branca" در صفحه وب www.cini.it دیدن کنید.

کمک هزینه به یکی از رشته های زیر تعلق می گیرد: تاریخ هنر، تاریخ ونیزی، ادبیات، موسیقی، درام، کتاب های چاپ شده و فرهنگ های تطبیقی و معنویت.

هر دوره بورس تحصیلی به ارزش 3،100 یورو و محل اقامت رایگان برای مدت 3 ماه در محل اقامت مرکز Vittore Branca در دوره بین آوریل 2019 تا آوریل 2020 است.

علاقه مندان به شرکت در این برنامه به تنظیم رزومه، مدارک تحصیلی، کپی پایان نامه، کپی از هر گونه آثار علمی مرتبط، پروپوزال(حدود 1500 کلمه)، تعیین اهداف، مقیاس زمانی، و مواد و اسناد مورد نیاز، توصیه نامه و ... نیاز دارند.


مهلت ثبت نام: 10 مارس 2019 (19 اسفند 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi