فراخوان رزیدنسی هنرمندان در فرانسه


مرکز هنری iare در فرانسه برای تمام طول سال فرصت مطالعاتی ویژه هنرمندان به مدت یک هفته الی سه ماه برگزار می‌کند.

به گزارش گالری آنلاین، هنرمندان رشته های سرامیک، مجسمه سازی و نقاشی امکان شرکت در این رزیدنسی یک هفته تا سه ماه در فرانسه را دارند.
مفاهیم و موضوعاتی که در این مرکز دنبال میشود عبارتند از: خلاقیت، دوستی، مهربانی، احترام، طنز، سرگرمی، رشد، جامعه، معقول بودن، پاکیزگی، نگرش مثبت و منافع خوب.
کارگاه مجهز به همراه دستیار و فضای نمایشگاه در اختیار هنرمندان خواهد بود. تهیه محل اقامت به عهده هنرمندان است و داشتن همراه و خانواده در این برنامه بلامانع خواهد بود.
استودیو در منطقه سنت رافائل واقع شده است، با پیاده روی 3-4 دقیقه ای از ایستگاه اتوبوس.
علاقه مندان به شرکت در این برنامه می بایست آدرس وب سایت شخصی، نمونه آثار، رزومه، استیتمنت، پروپزال و انگیزه نامه و تاریخ درخواست حضور در مرکز را به آدرس iare.kearns@gmail.com ایمیل نمایند.

هزینه های شرکت در برنامه:
هفته 280 €
1 ماه 1120 €
2 ماه 2180 €
3 ماه 2880 €


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، عکاسی از آثار و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.
علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


مهلت ثبت نام: در تمام طول سال امکان ارسال درخواست شرکت در این برنامه وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi