فراخوان رزیدنسی هنرمندان در Ateljé Stundars فنلاند


فرصت اقامت و کار رایگان همراه با دریافت حقوق روزانه برای هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی به مدت سه ماه در Ateljé Stundars فنلاند ایجاد شده است.

به گزارش گالری آنلاین، Ateljé Stundars، در سال 1998 تاسیس شده است و هر سال ما هنرمند را برای زندگی و کار به مدت سه ماه از ژانویه تا مارچ، آوریل تا ژوئن و ژوئیه تا سپتامبر یا اکتبر تا دسامبر دعوت می کند. Ateljé Stundars توسط KulturÖsterbotten، یک سازمان با هدف توسعه هنر و فرهنگ در Ostrobothnia سوئد، اداره می شود.
این مرکز در یک محیط صلح آمیز هنرمندان را برای تمرکز بر کار خلاق همراهی میکند. هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی به ویژه عکاسان و نقاشان امکان حضور در این رویداد را خواهند داشت.
محل اقامت و کارگاه رایگان است. هنرمندان روزانه 11 یورو دستمزد دریافت میکنند.

جهت ارسال درخواست شرکت در این رویداد فرم درخواست آنلاین را همراه با اطلاعات آدرس سایت هنرمند، پروپزال، رزومه و نمونه تصاویر آثارتان به آدرس ایمیل atelje.stundars@kulturosterbotten.fi ارسال نمایید.

گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، عکاسی از آثار و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.
علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.

مهلت ارسال درخواست: 31 می 2019 (10 خرداد 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi