فراخوان بورسیه رزیدنسی هنرمندان در بلژیک

هنرمندان رشته های هنرهای تجسمی میتوانند در برنامه اقامتی سه ماهه Genk بلژیک همراه با پوشش هزینه های سفر، اقامت، کارگاه و خلق اثر هنری، حضور یایند.

به گزارش گالری آنلاین، با توجه به تنوع کارگاه های این دوره، هنرمندان رشته های مختلف امکان حضور در برنامه را خواهند داشت. FLACC محل سکونت، محل کار، هزینه های سفر را تحت پوشش قرار میدهد و همچنین بودجه تولید پروژه ای کوچک را ارائه می دهد.

علاقه مندان به دریافت این بورسیه فرم درخواست بودجه را در سایت برگزار کننده تکمیل نمایند و پروپزال دقیق پروژه، بودجه محاسبه شده دقیق، زمان بندی مطلوب و رزومه خود را ارسال نمایند.

مفاهیم اصلی در این برنامه، برابری، همکاری و فضا برای تجربه است. مواد مهم در پروژه های FLACC عبارتند از: پژوهش های نظری، ورود کارشناسان، امکان عملی بودن ایده و خروجی در ارتباط با کار استودیو، به عنوان مثال پروژه به گفتمان هنر، نشر یا ارائه اطلاعات کمک کند. FLACC کمک های عملی، علمی و مالی را از طریق همکاری های گسترده با هنرمندان فراهم می کند. به این ترتیب هنرمندان انتخاب شده می توانند بر روی سطح گسترده ای از پشتیبانی طولانی مدت حساب کنند. آنها می توانند به طور کامل بر روی پروژه های خود متمرکز شوند.

مهلت ثبت نام: 1 جولای 2019 (10 تیر 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi