فراخوان رزیدنسی هنرمندان در دانمارک

مرکز Kunstkollektivet 8B در دانمارک هنرمندان را به فرصت اقامتی دو الی دوازده ماهه با دسترسی 24 ساعته به فضای کارگاه، دعوت می کند.

به گزارش گالری آنلاین، هنرمندان سرامیک و نساجی و طراحی پارچه امکان حضور در این رویداد را خواهند داشت. این مرکز در نزدیکی ساحل و جنگل واقع شده و یک ساعت از کپنهاگ فاصله دارد و شامل خانه و کارگاه تازه تاسیس برای هنرمندان حوزه سرامیک و نساجی است.

در طول اقامت هنرمند یک اتاق خصوصی و یک فضای کارگاه اختصاص داده می شود. محل اقامت باعث ایجاد فضای آرام و مناسب برای خلاقیت می شود. اقامت برای هنرمندان و طراحانی که میخواهند بیان هنری خود را تجربه کنند و نمایشگاه یا تولید خود را راه اندازی کنند، در نظر گرفته شده است.

هنرمند می تواند از 2-12 ماه در Kunstkollektivet 8B اقامت کند.

استودیو سرامیک

استودیو شامل کوره های سرامیکی، چرخ الکتریکی سفالگری، spray booth، سطل های مختلف، حوضچه ها، قفسه ها و جداول است.

استودیو نساجی

استودیو شامل Heat presser raket screen printing frames، دستگاه بافندگی الکترونیکی، نخ ریسی برقی، اتوی برقی با مکش، Countermarsch Loom 12 shafts toika computer loom 24 shafts ،warping mill 4M و میز کارهای مختلف، hotplates و checkweigher.

انتظارات نسبت به هنرمند

انتظار میرود که هنرمند به طور جدی با یک پروژه از قبل تعریف شده کار کند، چه در جستجوی تکنیک، آزمایش مواد یا شروع یک تولید جدید باشد. هنرمندان میتوانند سخنرانی یا ورکشاپ ترتیب دهند.

علاقه مندان میبایست اطلاعات زیر را برای برنامه ارسال کنند:

نام، سن، تحصیلات، ایمیل، نشانی، ملیت، 3-5 عکس از کار هنرمند، نامه انگیزه شامل شرح پروژه، پیوند به صفحه وب و / یا instagram

هزینه شرکت در برنامه برای هر ماه 4800 dkk است.

مهلت ثبت نام: 1 سپتامبر 2019 (10 شهریور 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز برگزار کننده فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi