با حکم سرپرست فرهنگستان هنر، گروه چندرسانه‌ای تشکیل شد


با حکم علیرضا اسماعیلی، سرپرست این فرهنگستان، گروه «چندرسانه‌ای» فرهنگستان هنر به ریاست دکتر عبدالحسین لاله تشکیل شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، دکتر عبدالحسین لاله، عضو هیئت علمی فرهنگستان هنر، پژوهشگر و مدرس دانشکده سینما و تئاتر‌ دانشگاه هنر تهران است. او نویسنده و كارگردان تئاتر موزیكال «حیدربابایه سلام» است و آثار متعدد دیگری را نیز در حوزه تلویزیون و سینما آفریده است. ردپای ادبیات ایران در سینمای ایران، معرفی منابع در ارتباط با سینمای ایران در جهان (جلد اول) و تخیل در عصر سینمای دیجیتال از جمله تالیفات لاله است.

در پی تشکیل گروه «چندرسانه‌ای» فرهنگستان هنر، دکتر محمدعلی کی‌نژاد، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو پیوسته فرهنگستان هنر، به عنوان عضو دائمی این گروه، منصوب شد.

دکتر نصرالله جهانگرد، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، دکتر بهروز مینایی، معاون پژوهشی دانشکده مهندسی و علوم رایانه‌ای دانشگاه علم و صنعت، دکتر علیرضا گلپایگانی، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران، دکتر غلامرضا آذری، عضو هیئت علمی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد و دکتر یونس سخاوت، معاون دانشکده چندرسانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز نیز از سوی سرپرست فرهنگستان هنر، برای مدت دو سال به عنوان اعضای دیگر این گروه تعیین شدند.

logo-samandehi