دیدار مدیرکل هنرهای تجسمی از دومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی چوب

عصر روز گذشته 29 دی‌ماه هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دیدار از دومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی چوب به باغ موزه نگارستان رفت .

به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، این سمپوزیوم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و با همکاری و حمایت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و سازمان زیبا سازی شهر تهران به مدت ٥ روز در باغ موزه نگارستان در حال برگزاری‌ست.

مظفری در باغ نگارستان به تماشای آثار در حال ساخت هنرمندان نشست و پس از بازدید از مجسمه‌های چوبی با هر کدام از هنرمندان این حوزه از ایده تا اجرا به بحث و تبادل نظر پرداخت.

مدیر کل هنرهای تجسمی در ادامه همراه با محسن نقیلو مدیر باغ موزه نگارستان، درباره قسمت‌ها و موزه‌های مختلف این مرکز به گفت‌وگو پرداخت.

این سمپوزیوم با هدف پیشرفت و اعتلای مجسمه‌سازی، تشویق جوانان به هنر و خلاقیت، تولید آثار هنری برای مراکز فرهنگی و هنری و تقویت هنر مجسمه‌سازی چوب به مدت 5 روز در باغ موزه نگارستان در حال برگزاری‌ست و پس از مراسم اختتامیه نمایشگاهی از مجسمه‌های چوبی به مدت یک ماه در باغ موزه نگارستان برگزار خواهد شد.

گفتنی‌ست، دومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی چوب با حضور 13 هنرمند تهرانی و شهرستانی چون علی ختایی، افراسیاب آقاجانی، اهورا ضیایی، علی بیگی‌پرست، حسین علی‌ عسگری، مجید زمانی، کامبیز برنجی، محمد علی ودود، احمد سلیمانی، شادی حبیب، حسین طوسی، جعفر نجیبی و عباس زمانی با خلق 17 اثر در باغ موزه نگارستان در حال برگزاری است.

منبع: هنر آنلاین

logo-samandehi