استاندار تهران:

یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های تهران در نوروز بازدید کردند


استاندار تهران یازدهم فروردین ماه با حضور در اداره کل میراث فرهنگی استان تهران از نزدیک فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش گالری آنلاین، مهر به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان تهران نوشت، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پایان این بازدید گفت: بر اساس آمار دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر بیش از یک میلیون ۲۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان تهران از ابتدای سفرهای نوروزی تا کنون بازدید داشته اند.

محسنی بندپی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی و بارش‌های اخیر در کشور باز هم شاهد رشد ۸ درصدی اقامت مسافران نوروزی به استان تهران در مقایسه با مدت مشابه سال هستیم.

دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در این بازدید گفت: سطح هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ارائه آمار و گزارش‌ها به دبیرخانه ستاد در مقایسه با سال‌های گذشته از سطح مطلوبیت بسیار بالاتری برخوردار است.

بزرگ نیا در گزارشی به استاندار تهران و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: امسال شاهد کمترین میزان شکایات مسافران در تورهای خروجی از کشور بودیم و بیشترین درخواست ثبت شده در سامانه ۰۹۶۲۹ مربوط به کنسلی تورهای داخلی به دلیل شرایط جوی و بارش‌ها در کشور بود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در ادامه افزود: اجرای تورهای تهرانگردی توسط دفاتر خدمات مسافرتی در مقایسه با نوروز ۹۷ حدود دو برابر رشد را نشان می‌دهد که امیدواریم سال ۱۴۰۴ تهران به مقاصد اصلی سفرهای نوروزی تبدیل شود.


logo-samandehi