معرفی داوران هفتمین جشنواره ملی «نقش تن‌پوش»

هیات داوران در دو بخش هنری و صنعت هفتمین جشنواره ملی «نقش تن‌پوش» معرفی شدند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا به گفته روابط عمومی هفتمین جشنواره ملی «نقش تن‌پوش»، اسامی هیئت داوران در دو بخش هنری و صنعت این دوره از جشنواره «نقش تن‌پوش» به شرح زیر اعلام شد:

جشنواره نقش تن پوش


بخش هنری
بهنام کامرانی؛ متولد ۱۳۴۷، شیراز، دارای مدرک کارشناسی رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و فوق لیسانس نقاشی از دانشگاه هنر و دارای مدرک دکتری پژوهش هنر است.
وی در حال حاضر عضو پیوسته انجمن نقاشان، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و عضو شورای نویسندگان فصلنامه هنر فردا است. کامرانی بیش از ۱۳ نمایشگاه انفرادی و بیش از ۱۰۰ نمایشگاه گروهی در ایران، فرانسه، ایتالیا، آلمان، اسپانیا، ژاپن، چین، ارمنستان، ترکیه، سوریه، اردن، آمریکا، سوئیس و یونان برگزار کرده‌است.
سحر سیدجعفر؛ متولد ۱۳۵۸ و دانش‌آموخته رشته معماری از دانشگاه آزاد تهران، وی دوره‌های طراحی لباس را در ایران در جهاد دانشگاهی و هم در کوالالامپور در سال ۲۰۱۰ گذرانده و گواهی ثبت اثر چندین لباس برگزیده را بین سال‌های ۹۱ تا ۹۳ اخذ کرده است. از جمله کارهای او به برگزاری نمایش زنده «لباس مفهومی با الهام از تاریخ ایران» در تالار وحدت و در سال ۹۳ می‌توان اشاره کرد. همچنین وی تاکنون ۸۰ گواهی ثبت شیما از بنیاد ملی مد و لباس دریافت کرده است.
هما دلورای؛ متولد سال ۵۹ و فارغ‌التحصیل دانشکده هنرهای زیبای تهران در رشته ارتباطات تصویری. او خانواده قلمپیرآموز را با نگرشی مدرن به خط کوفی طراحی کرده است.
ستاره اسکندری؛ بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما، بنیانگذار گروه «تار اول» است؛ گروهی که اعضایش در یک مرکز خرید بزرگ در تهران کسب و کار کوچکی برای خود دست و پا کرده و به طراحی و بافت پارچه مشغولند.
بخش صنعت
شاهرخ جعفری، رامین جوانرود، محمد خاضع، علیرضا صفاری و مرجان صدرالعلمایی.
این داوران طی دو روز، آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را داوری و ارزیابی خواهند کرد.

logo-samandehi