پایان جشنواره بیست و ششم هنرهای تجسمی جوانان + اسامی برگزیدگان

اختتامیه بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در ایلام برگزار شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، رضوان صادق‌زاده، دبیر این جشنوارهگفت: از دست‌اندرکاران استانی این جشنواره قدردانی می‌کنیم. این جشنواره نکات مثبت زیادی داشت که می‌تواند در جشنواره‌های بعدی به عنوان الگو مدنظر قرار داده شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهدی حقیقی از هنرمندان ارتباط تصویری که سه روز پیش از جشنواره دار فانی را وداع گفته بود، گفت: متاسفانه ۲۶ روز قبل از جشنواره یکی از داوران فوق‌العاده رشته کاریکاتور به نام شهرام رضایی دنیای خود را عوض و به ابدیت پیوست.

جشنواره بیست و ششم هنرهای تجسمی جوانان

در این جشنواره یکی از شرکت‌کنندگان در روز سوم جشنواره به سربازی اعزام شد که اراده‌اش برای حضور در روزهای اول ستودنی است.

عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران ملی و استانی جشنواره گفت: از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در عمل نشان داد ایران فقط تهران نیست، سپاسگزارم.

وی با قدردانی از هماهنگی‌های به وجود آمده در ستاد استانی با حمایت‌های استاندار دغدغه مند و پرتلاش ایلام افزود: به همت این هماهنگی ها این جشنواره طبق پیش بینی های صورت گرفته به سرانجام رسید و ۲۰ دستگاه فرهنگی در این چند روز و قبل از آن پای کار بودند .

وی با قدردانی از میزبانی دانشگاه ایلام گفت: مفتخریم که میراث‌دار ۱۳۰ اثر این جشنواره در نگارخانه استاد صندوق آبادی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد هستیم.

هادی مظفری، مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در قالب دل‌نوشته‌ای تلاش برای یک ربع قرن در جشنواره های هنرهای تجسمی را ستود و از میزبانی ایلام در جشنواره بیست و ششم قدردانی کرد.

محمد علی‌اکبری، رییس دانشگاه ایلام هم گفت: شما هنرمندان عزیز رونق‌بخش تابستان امسال در دانشگاه ایلام شدید و میزبانی دانشگاه ایلام هدیه ناقابل به هنرمندان، استاد صندوق آبادی استاد هنر ایلام و عمران خودآموز مدیر هنر استان بود.

وی گفت: شورای فرهنگ عمومی ، فصلنامه فرهنگ ایلام از نقاط همکاری دانشگاه و فرهنگ ارشاد اسلامی استان است.

در پایان این جشنواره پس از قرائت بیانیه داوران از برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

اسامی برگزیدگان جشنواره بیست و ششم هنرهای تجسمی جوانان به شرح زیر است:











logo-samandehi