صبا میزبان نمایشگاه «مهرواره هنرهای تجسمی» می‌شود

«مهرواره هنرهای تجسمی» با ارائه صدها اثر از کودکان و نوجوانان هنرمند ایرانی در چهار رشته نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و عکاسی، «صبا» را میزبان بزرگ‌ترین ضیافت نونهالان آینده‌ساز هنر کشورمان خواهد کرد.

به گزارش گالری آنلاین روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری، پژوهشی صبا، وابسته به فرهنگستان هنر، این جشنواره هنری که با همکاری و همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از ساعت 14 عصر روز شنبه 9 شهریور، در این مجموعه گشایش خواهد یافت، نخستین عرصه مشارکت سراسری، همگانی، آزاد و غیر رقابتی تمامی کودکان و نوجوانان هنرمند ایرانی است که در همه سطوح و بدون هیچ‌گونه مانع و محدودیتی به ارائه خلاقیت‌های هنری پرداخته‌اند.

تمامی 500 اثر راه یافته به نمایشگاه حاصل داوری خود بچه‌ها بوده و در هنگام فعالیت هنرمندان کودک و نوجوان در کارگاه‌های آموزشی و زیر نظر استادان صاحب‌نام هنر کشور، خلق و اجرا شده است.

منیژه حاتمیان، دبیر اجرایی این نمایشگاه، با بیان اینکه برگزارکنندگان معتقدند در بخش کودک، کار ضعیف و قوی نداریم و نفس فرصت و امکان دادن برای خلاقیت و ذوق و بیان خود از پیرامون و جهان به بچه‌ها، مهم‌ترین هدف ما بوده است خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های این جشنواره هنری سراسری، حضور و مشارکت اعضای فراگیر کانون شامل بچه‌های کم بینا، ناشنوا و معلولیت‌های ذهنی و حرکتی است که در کنار هنرمندان کوچک و نونهال ایرانی، آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند.

«مهرواره هنرهای تجسمی» با تجلی بخشیدن به قابلیت‌های هنری کودکان و نوجوانان از سراسر ایران، تا چهارشنبه، 14 شهریور، در نگارخانه آیینه، میعادگاه همه علاقه‌مندان و جلوه‌گاه زیبایی‌آفرینی «دست‌های کوچک هنرمندان بزرگ فردا» خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت 10 تا 19 به خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر، پلاک 125، موسسه صبا مراجعه کنند.

logo-samandehi