دارندگان نشان درجه یک هنری، هنرکارت دریافت می نمایند

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از صدور هنرکارت برای دارندگان نشان درجه یک هنری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که عضو صندوق می باشند، خبر داد و گفت: کمک هزینه بیکاری ناشی از شیوع بیماری کرونا در قالب هنرکارت، به حساب آنان واریز خواهد شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعلام این خبر گفت: با توجه به گسترش دامنه ی فعالیت و خدمات رسانی صندوق اعتباری هنر، افزایش متقاضیان عضویت و لزوم عدالت در نحوه ی ارائه ی خدمات مالی به اعضا، ضرورت برخورداری افراد از کارت شناسایی چند منظوره به وجود آمد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به کاربرد این کارت گفت: هنرکارت، نوعی کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که علاوه بر کارکرد مالی به عنوان شناسه هویت فرهنگی و هنری اعضای صندوق اعتباری هنر صادر می شود و تمامی تعاملات مالی صندوق با اعضا از جمله وام، بیمه، کمک مستمری، طرح تکریم و... به صورت یکپارچه و بربستر آن ارائه خواهد شد.

سیدزاده تصریح کرد: با پیاده‌سازی این طرح، این امکان فراهم می‌شود که خدمات با سرعت، سهولت و با کیفیت بالاتر به اعضا ارائه شود.
وی در ادامه گفت: ثبت نام صدورهنرکارت ویژه دارندگان نشان درجه یک هنری از روزدوشنبه ۲4 شهریورماه از طریق سایت هنر کارت به نشانی http://honar.cards/Home/signup به مدت ۱۰ روز انجام می شود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پایان تصریح کرد: در گام های بعدی این کارت در اختیار سایر اعضای صندوق قرار خواهد گرفت و متناسب با بودجه دریافتی کمک هزینه بیکاری ناشی از بیماری کرونا به هنرکارت آنها واریز خواهد شد. اطلاعات تکمیلی مورد نیاز در خصوص زمان ثبت نام و نحوه دریافت هنرکارت سایر اعضا از طریق کانال های ارتباطی صندوق اعتباری هنر اطلاع رسانی خواهد شد.

logo-samandehi