آزمون کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاههای آزاد هنری به صورت مجازی برگزار شد

آزمون های متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری رشته موسیقی، از راه دور و به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتربرنامه ریزی و توسعه آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آزمون متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری رشته موسیقی، به منظور جلوگیری ازشیوع بیماری کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی، از راه دور و به صورت آنلاین برگزار می شود.

در این آزمون ها استان تهران با تعداد سی ودو نفردر دو گرایش سازهای کوبه ای و ساز سنتور و استان همدان با تعداد صدوسی وهفت نفر در کلیه گرایش ها حضور داشتند همچنین کلیه متقاضیان ثبت نام شده رشته موسیقی استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی با تعداد صدوپنجاه نفر در همه گرایش ها در حال انجام می باشد. این آزمون ها طبق تفاهم نامه همکاری فی ما بین معاونت امور هنری و موسسه فرهنگی هنری خانه موسیقی ایران با نظارت دفتر برنامه ­ریزی و توسعه آموزش های هنری برگزار می شود.

متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس می­توانند به سامانه aes.farhang.gov.ir مراجعه و پس از مطالعه شیوه­ نامه کارت صلاحیت تدریس نسبت به ثبت نام در رشته مورد تقاضا اقدام نمایند.

شایان ذکراست، تفاهم نامه برگزاری آزمون های متقاضیان سایررشته ها (به جز موسیقی) نیز با موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصرنیز منعقد گردیده و روند برگزاری آزمون این رشته ها نیز به صورت استانی و طی روزهای آینده انجام خواهدشد.

logo-samandehi