نقاشی معاصر ایران و تعاملات جهانی بررسی می شود

نشست های پژوهشی دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از روز 30 بهمن ماه ‏در موسسه صبا کار خود را آغاز کرد و امروز چهارمین نشست پژوهشی ‏جشنواره برگزار می شود.

‏به گزارش گالری آنلاین به نقل از واحد ارتباطات و رسانه دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، امروز چهارم ‏اسفندماه سومین نشست پژوهشی دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان « نقاشی ‏معاصر ایران و تعاملات جهانی » و با تاکید بر جایگاه نقاشی معاصر ایران در فرایندها و ‏تعاملات جهانی برگزار می شود.

‏در این نشست دکتر پریسا شاد قزوینی و دکتر منصور حسامی به مهمترین ویژگی های نقاشی ‏معاصر ایران و چالش های آن در معاولات این روزهای جهانی و بررسی تحولات این ‏تعاملات دو طی دهه های گذشته می پردازد. دکتر مریم کشمیری مدیریت این جلسه را به ‏عهده دارد.‏

این دوره از نشسست های پژوهشی جشنواره با عنوان کلی« گفت‌وگوی هنرها» و موضوع ‏کلی «آفرینش تجسمی نوین با نگاهی بین رشته‌ای» در 5 عنوان مجزا برگزار می شود.‏

دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از 29 بهمن کار خود را آغاز کرده است و تا 5 ‏اسفند در موسسه فرهنگی هنری صبا واقع در خیابان طالقانی، ابتدای خیابان برادران مظفر ‏برگزار می شود.

logo-samandehi