کرونا نمایشگاه «هنر دوبی» را به تعویق انداخت

مسوولان نمایشگاه سالانه «هنر دوبی» اعلام کردند که به دلیل نگرانی‌ از شیوع ویروس «کرونا» در خاورمیانه، تاریخ برگزاری این نمایشگاه را به تعویق می‌اندازند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا و به گفته آرت‌نت، قرار بود چهاردهمین دوره از نمایشگاه «هنر دوبی» از بیست و پنجم تا بیست و هشتم مارس برگزار شود، اما پس از به تعویق افتادن برگزاری آن، مسوولان نمایشگاه قصد دارند جای خالی آن را با برنامه‌ها و گفت و گوی‌های محدود و مرتبط با هنر «دوبی» پر کنند.

کرونا نمایشگاه «هنر دوبی» را به تعویق انداخت

این مجموعه برنامه‌ها که برخی از آن‌ها گفت و گو محور هستند در فاصله زمانی که در ابتدا برای برگزاری نمایشگاه «هنر دوبی» تعیین شده بود، برگزار خواهند شد. هنوز اطلاعات دقیقی از جزئیات برنامه‌های جایگزین شده در دست نیست اما اعلام شده یکی از برنامه‎‌های جایگزین، نمایشگاهی به نام «ساکنین» خواهد بود که آن دسته از آثار هنرمندان آفریقایی را به نمایش خواهد گذاشت که در زمان اقامتشان در «دوبی» خلق شده‌اند.

تصمیم مسوولان برگزاری نمایشگاه «هنر دوبی» در حالی اعلام شد که در هفته اخیر موجی از مبتلایان به ویروس کرونا در بخش‌های مختلف خاورمیانه از جمله «دوبی»، «لبنان» و «ایران» گزارش شد.

تاکنون در امارات متحده ۲۱ نفر مبتلا به ویروس «کرونا» شناسایی شده‌اند.

logo-samandehi