گره خوردگی صندوق های پستی انگلستان

آثار هنری عمومی موقت از شاخصه های آثار هنرمند بریتانیایی alex chinneck است که اینبار به شکل تعدای صندوق پستی "گره خورده" در سراسر انگلستان دیده میشود.

به گزارش گالری آنلاین، این سازه های سورئالیستی، که بخشی از اثر هنری جدید این هنرمند به نام " alphabetti spaghetti محسوب می شود، در لندن، شهر ساحلی مارگیت کنت و تینزلی در شفیلد به نمایش گذاشته شده است.

این هنرمند به خلق آثار هنری عمومی موقت شهرت دارد. در اوایل سال جاری و در طول "هفته دیزاین میلان"، او نمای قدیمی یک ساختمان را که بنظر می رسید در حال باز کردن زیپ پوسته خود است طراحی و اجرا کرده بود. او در سال 2018 نیز با طراحی و اجرای نمای ساختمان اداری متروکه ای در کنت که درحال جدا کردن پوسته خود است اثری مشابه را خلق کرده بوده است.

از آنجایی که این سازه ها از معنا و مفهوم خاصی برای این هنرمند برخوردار هستند، محل نصب آن ها بر اساس معیارههای خاض او تعیین می شوند. chinneck در سال 2012 اولین اثر هنری عمومی خود را در شرق لندن در انبار ی متروکه با 312 پنجره که همگی بطور یکسان شکسته بودند، خلق کرد.

در سال 2013 chinneck خانه ای با نمای خمیده طراحی و اجرا کرد که به نظر می رسید نمای ساختمان به سمت حیاط جلویی سر می خورد. او در حال حاضر در تینسلی ، در شمال شرق شفیلد مشغول به کار بوده و در حال حاضر اثر هنری عمومی جدیدی از دودکش های آجری قرمز رنگ ملهم از میراث صنعتی این شهر تدارک می بیند.

پروژه alphabetti spaghettiتا 29 سپتامبر در معرض دید همگان خواهد بود، سازه های شهر ساحلی مارگیت تا 12 ژانویه در محل خود باقی خواهد ماند و چیدمان لندن نیز بطور دائمی در خیابان کاکستون باقی می ماند.

logo-samandehi