تجسم درونیات بشر توسط ترکیب انسان و حیوان

حیوانات همیشه ارتباطات محکمی را به وجود می آورند که باعث می شود گاه طنزآمیز، ویژگی اصلی یا طبیعت ما را به تصویر بکشند. این را الساندرو در تعریف مفهوم آثار خود میگوید.

به گزارش گالری آنلاین، الساندرو گالو یک هنرمند ایتالیایی است که هم اکنون در هلنا، مونتانا مستقر است و آثارش در دوسالانه ونیز به نمایش درآمد. در سال 2012 ، او از طریق بنیاد Virginia Groot جایزه اول را دریافت کرد.

وی در سطح بین المللی مطرح شد و نمایشگاه های انفرادی در سال های 2014 و 2016 در نیویورک در گالری Jonathan Levine برگزار کرده بود.

او در بیانیه آثارش اینچنین میگوید: حیوانات همیشه ارتباطات محکمی را به وجود می آورند که باعث می شود گاه طنزآمیز، ویژگی اصلی یا طبیعت ما را به تصویر بکشند.

برخی از حیوانات دارای تاریخ فرهنگی طولانی هستند و برخی دیگر ویژگیهای بیولوژیکی دارند که می توانند به صورت استعاری به انسان نسبت داده شوند، به همین دلیل در داستان ها و اسطوره های بی شمار از آنها برای تجسم ارزش ها و رذایل نامشهود در تمام سنین و فرهنگ ها استفاده شده است. الاغ ها لجوج هستند، به عنوان مثال عقاب ها نجیب هستند، خوک ها حریص هستند.

زبان های ارتباط بی شماری بین حیوانات و حالتهای انتزاعی بیان شده. به عنوان مثال در اصطلاحات عامیانه مانند "تجارت میمون" ، "حافظه فیل" ، " فرهنگ کرکس " ، "مسابقه موش" و غیره میتوان این موارد را مشاهده کرد.

آفتاب پرست می تواند رنگ پوست را تغییر دهد و دارای چشم هایی است که به طور مستقل حرکت می کند و باعث می شود در همه جهات مشاهده شود.

بعضی از حیوانات گوشتخوار هستند، ما بقی گیاهخوار، برخی تعقیب می کنند، برخی دیگر فرار می کنند، برخی در باتلاقها شکوفا می شوند و برخی در بیابان می خزند.

من سر حیوانات و معانی آنها را با زبان بدن انسان و كدهای فرهنگی مد ترکیب و تجسم میکنم تا بتوانم برخی ویژگی های فردی را به تصویر بكشیم.

منبع: artupon / alessandrogallo

تهیه: بهاره زالی

logo-samandehi