کنگره پیشگامان پیشرفت فراخوان هنری داد

فراخوان آثار تصویری، عکس، فیلم کوتاه، فیلم مستند و پویانمایی دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت منتشر شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایرنا، دبیرخانه این دوره کنگره پیشگامان پیشرفت که 22 آذر‌ماه 97 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا (س) برگزار می شود، از دانشجویان و جوانان فعال دعوت کرده است برای ارسال آثار و اطلاع از نحوه مشارکت به نشانی اینترنتی www.kpip.ir مراجعه کنند.
علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب عکس، فیلم کوتاه، فیلم مستند و پویانمایی تا 30 مهر ماه 97 به دبیرخانه کنگره بفرستند.
تلاش برای مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان فعال در اندیشه‌ورزی پیرامون الگوی پیشرفت کشور و فرآیند تدوین و تحقق آن و ظرفیت‌سازی برای مطالبه و اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت توسط نسل آینده‌ساز جامعه از جمله اهداف این کنگره ذکر شده است.
از دیگر اهداف این کنگره می توان از کمک به همگانی کردن و ترویج گفتمان پیشرفت در بین جوانان و دانشجویان و فرهنگ‌سازی و تقویت روحیه خودباوری در بین دانشجویان و نسل جوان کشور نام برد.
استفاده از قابلیت های هنر سینما در گفتمان سازی و ترویج موضوع پیشرفت در جامعه و ترغیب هنرمندان و جوانان به تولید آثار تصویری متناسب با اهداف کنگره پیشگامان پیشرفت، اهداف کنگره در بخش آثار تصویری است.
در بخش عکس، آثار مرتبط با موضوعات جشنواره باید با کیفیت حداقل 6 مگاپیکسل و با رزولوشن حداقل 72DPI در فرمت JPG باشد.
صاحبان آثار تصویری (انواع فیلم) لازم است علاوه بر تکمیل فرم ثبت نام در وبگاه کنگره، آثار خود را بر روی یک لوح فشرده ثبت و به نشانی دبیرخانه کنگره ارسال کنند.
طبق ضوابط تعیین شده در دبیرخانه کنگره پیشگامان پیشرفت، آثار تخصصی در بخش‌های مختلف بدون ارتباط با موضوعات و محورهای کنگره مدنظر نیست و مورد ارزیابی و داوری قرار نمی‌گیرد و آثار ارسالی باید تولید سال 93 به بعد باشد.

logo-samandehi