فراخوان نخستین رویداد اسکیس، راندو و کروکی ثبت آثار بناهای تاریخی شهر رشت


فراخوان نخستین رویداد اسکیس راندو و کروکی ثبت آثار، بناهای تاریخی شهر رشت بر روی کاغذ توسط فارغ التحصیلان و دانشجویان معماری و علاقه مندان به هنر برگزار می گردد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، مهرناز نیک قربان، کارشناس و مسئول این رویداد درباره نحوه شکل‌گیری این فراخوان به خبرنگار هنرآنلاین گفت: سال گذشته به در خواست روابط بین الملل شهرداری رشت، سفارش بیست طرح از ساختمان‌های تاریخی رشت را گرفتم که در نهایت در نمایشگاه بین‌المللی رشت به نمایش گذاشته شد. استقبال خوب فارغ التحصیلان و هنرمندان در صفحهات مجازی از جمله اینستاگرامم و نمایشگاه سبب شد تا سازمان‌های روابط بین‌الملل شهرداری رشت، میراث فرهنگی گردشگری، سیما و منظر شهری، فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از این ایده حمایت کنند.

او افزود: این رویداد با حمایت سازمان‌های مربوطه هفته اول هرماه برگزار می‌شود که در نهایت آثار برگزیده در نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

او افزود: این رویداد با حمایت سازمان‌های مربوطه طی چند هفته مختلف برگزار می‌شود که در نهایت آثار برگزیده در نمایشگاه بین‌المللی به نمایش گذاشته می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند تا پایان مردادماه، یک نمونه از طراحی‌های خود را با ذکر نام، نام خانوادگی به شماره خانم مهندس مهرناز نیک قربان 09114350299 ارسال کنند.

logo-samandehi