فراخوان رقابت 2022 Golden Turtle

هزار تا 2 هزار دلار جایزه نقدی در بخش های متفاوت این رویداد مرتبط با محیط زیست در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه بخشی از جشنواره (لاک پشت طلایی) در روسیه است که توسط موسسه خیریه MY EQUATOR برگزار می شود.

این جشنواره بزرگترین پروژه بین المللی فرهنگی و زیست محیطی است که با گرد هم آوردن عکاسان، طراحان و هنرمندان از زیبایی های حیات وحش تجلیل می کند.

این رقابت در 3 بخش زیر برگزار می شود:

عکس: جانوران در زیستگاه، پرتره جانوران، رفتار جانوران، دنیای میکروسکوپی، دنیای زیر آب، هنر و سیمای طبیعت، منظره نگاری، جادوی گیاهان، انسان و طبیعت، روسیه احیا شده، عکاسی با موبایل، طبیعت از نگاه جوانان، طبیعت از نگاه کودکان

اکوپوستر: معضلات زیست محیطی، حفاظت از طبیعت وحش

هنر: پرتره جانوران، جانوران در حیات وحش


ویژگی آثار ارسالی:

عکس:

فرمت عکس jpeg با ابعاد ۱۴۰۰ پیکسل طول برای عکس‌های افقی و۱۴۰۰ پیکسل ارتفاع برای عکس‌های عمودی بوده و حداکثر اندازه‌ی هر فایل ۱ مگابایت باشد.

نام فایل ارسالی باید با عنوان اثر مطابقت داشته باشد. (به عنوان مثال اثر "Black Bear" باید با نام Black_bear.jpg ذخیره شود)

پوستر:

فرمت رنگ: CMYK

فرمت فایل وکتور: Ai.، Eps.، Cdr. (فونت ها باید به curve تبدیل شوند، تصاویر پیکسل لینک شده باید جداگانه ضمیمه شده و مطابق با ویژگی های تصاویر پیکسلی باشند).

فرمت فایل ارسالی PSD، JPEG یا TIFF با وضوح dpi 300 باشد.

نام فایل ارسالی باید با عنوان اثر مطابقت داشته باشد. (به عنوان مثال اثر "Penguins on ice" باید با نام Penguins on ice .jpg ذخیره شود)

هنر:

اثرباید به صورت دیجیتال (اسکن شده یا عکسبرداری دقیق از چند زاویه (re-photographing) از اثر دست ساز) ارسال شود.

فرمت فایل JPEG با ابعاد 2000 پیکسل طول برای عکس‌های افقی و 2000 پیکسل ارتفاع برای عکس‌های عمودی بوده و حداکثر اندازه‌ی هر فایل ۱ مگابایت باشد.

جوایز:

برنده برگزیده از هر گروه در بخش عکس جایزه نقدی 1000 دلار و برنده نهایی در این بخش جایزه نقدی 2000 دلار دریافت خواهد کرد.

برنده برگزیده از هر گروه در بخش اکوپوستر جایزه نقدی 1000 دلار دریافت خواهد کرد.

به برنده برگزیده از هر گروه در بخش هنر نیز جایزه نقدی 1000 دلار اعطا خواهد شد.

شرکت در این رقابت برای تمامی هنرمندان آزاد و رایگان است.

گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.


مهلت ثبت نام: 28 فوریه 2022 (9 اسفند 1400)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi