فراخوان پنجمین نمایشگاه تابلوهای کوچک و اولین نمایشگاه مجسمه های کوچک

متن فراخوان : اندازه، عنصری بیانگر است.هنرمندان با انتخاب اندازه آثارشان رساتر سخن می گویند. آنها با اندازه در هیا ت نمادمعنایی را منتقل می کنند، حسی را برمی انگیزانند، ویژگی تکنیکی خاصی را برجسته می کنند و به تئوری هایی ارجاع می دهند. اما این ها الزاما با اندازه های بزرگ صورت نمی گیرد. بالعکس پس از بزرگ شدن آثار، تماشایی شدن هنر، وابستگی هنرمند به تکنولوژی پیچیده و هزینه های گزاف، عده زیادی از هنرمندان دوباره به خلق آثار کوچک روی آوردند. نگارخانه آریا با نمایشگاه " تابلوها و مجسمه های کوچک" در پی آنست، مجموعه آثاری با ابعاد کوچک که ارزش هنری آن ها را اندازه شان تعیین نمی کند به نمایش بگذارد. تعداد انتخابی آثار هر هنرمند به عهده نگارخانه است.

انتخاب آثار در دو مرحله انجام می‏شود: ۱. دیدن تصویر اثار از روی CD و ۲. انتخاب از روی اصل آثار

نقاشی و طراحی: طول بزرگ‏ترین ضلع اثر با درنظر گرفتن قاب و حاشیه از ۳۵ سانتی‏متر بزرگ‎تر نباشد.

مجسمه: طول و عرض و ارتفاع هر مجسمه با در نظر گرفتن پایه( در صورت لزوم) حداکثر از 20 سانتی متر بزرگتر نباشد. لازم است مجسمه با پایه مناسب که مجسمه روی آن ثابت شود، طراحی و ساخته شوند.

علاقه مندان می توانند تا 15 اثر خود را در بخش نقاشی و طراحی و تا 7 اثر را در بخش مجسمه، جهت انتخاب در فرمت فایل jpg به صورت شماره گذاری شده بر روی cd در روزهای 4، 5 و 6 مهرماه 1394 به نگارخانه آریا تحویل دهند. موضوع، تکنیک، انتخاب مواد و اسلوب آزاد است. لازم است تصاویر دارای مشخصات کامل ( ابعاد، تکنیک، سال خلق) و برای سهولت در اطلاع رسانی، حتما شماره گذاری شده باشند.

سایت فراخوان : http://ariagallery-artclasses.com

logo-samandehi