فراخوان نقاشی هنرمندان جوان

شرکت پارس آنلاین اولین ارایه دهنده اینترنت پرسرعت در ایران ، برای ایفای هر چه بهتر رسالت اجتماعی خود، حمایت از هنر را در دستور کار قرار داده است، تا در مسیر اعتلای هنر این مرز و بوم، مشارکتی داشته باشد تا سطح آگاهی جامعه که با هنر در ارتباط زیاد نیستند با اجرای این کمپین افزایش یابد و موقعیتی نصیب هنرمندان جوان شود تا خود و آثار خود را معرفی کنند.

در این کمپین جامع، هنرمندان نقاش جوان ایرانی از سراسر کشور و با هر سبکی که نقاشی می کشند، می توانند شرکت نمایند.

در فاز اول این کمپین که فراخوان می باشد از تمام نقاشان، طراحان وعلاقمندان با حداکثر سن 35 سال دعوت شده است تا آثار خود را از طریق سایت پارس آنلاین به نشانیwww.parsonline.com/artgallery/ ارسال نمایند که در نهایت آثار ارسالی توسط هیئت داوران ( آقای علی ذاکری ، آقای سعید روانبخش ، آقای دکتر بهنام کامرانی ، آقای دکتر جمال عرب زاده و آقای امیرحسین اعتماد ) انتخاب شده و بر روی سایت پارس آنلاین جهت رای مردمی قرار می گیرد .

آثار منتخب در رسانه های عمومی و بیلبوردهاى سطح شهر نمایش داده می شود و همچنین منتخب آثار در فضاى نمایشگاهى حقیقى و مجازى به نمایش گذاشته خواهد شد و به صورت کاتالوگ یا کتاب منتشر مى شود. کاندیداهاى نهایى هیئت داوران مشمول برنامه هاى حمایتى آتى پارس آنلاین (حداکثر پنج نفر) و سفر مطالعاتی به اروپا (برای یک نفر) می شوند.

برای مطرح کردن هرگونه سوال، با دبیرخانه فراخوان از روش های زیر تماس بگیرید:


logo-samandehi